دنباله فیلم ترسناک In a Violent Nature ساخته می شود

دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
قاتل اصلی فیلم In a Violent Nature با زنجی و کلاه پارچه‌ای
جانی، قاتل خون‌خوار فیلم In a Violent Nature در قسمت دوم این فیلم دوباره به جنگل برمی‌گردد.
تبلیغات

استودیوهای فیلمسازی IFC Films و Shudder اعلام کردند که دنباله داستان جانی، قاتل خلاق فیلم In a Violent Nature در مراحل اولیه ساخت قرار دارد. این خبر در پنل «صدای جسورانه سینمای معاصر وحشت» در کامیک‌کان سن دیگو منتشر شد و در حین اعلام این خبر، خود جانی هم برای ترساندن مخاطبان حاضر شد.

«در طبیعت خشن» عمدتا به آشوب‌های ایجاد شده توسط شخصیت جانی (که تقلیدی از شخصیت‌های قاتل مشهوری مانند جیسون وورهیز از سری فیلم‌های «جمعه، سیزدهم» است) می‌پردازد. در این فیلم ما با این قاتل همراه می‌شویم و او را تا پیدا کردن قربانیان بعدی خود در جنگل دنبال می‌کنیم.

فیلم «در طبیعت خشن» در اردیبهشت ماه در سینماها اکران شد و تبدیل به یکی از ۱۰ فیلم پرفروش تمام دوران از استودیو IFC شد. این فیلم در حال حاضر در سینماها و شبکه‌های نمایش خانگی در دسترس است و از جمعه ۲۳ شهریور در شبکه Shudder که یک شبکه پخش آنلاین مخصوص فیلم‌های ترسناک است نیز پخش می‌شود. نسخه اصلی فیلم در حال حاضر در صدر فهرست بهترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۴ در رسانه ورایتی قرار دارد.

پوستر فیلم in a violent nature 2

تهیه‌کنندگان دنباله این فیلم پیتر کوپلووسکی و شانون هنمر هستند و کریس نش، نویسنده و کارگردان فیلم اول، به عنوان فیلمنامه‌نویس در دنباله این فیلم برمی‌گردد. امیلی گوتو، نیکولاس لازو و ساموئل زیمرمن نیز وظیفه نظارت بر فرایند تولید این فیلم را از طرف شبکه Shudder برعهده دارند.

اسکات شومان، رئیس گروه فیلم‌سازی شبکه AMC، در بیانیه‌ای گفت:«فیلم «در طبیعت خشن» نشان داد که همچنان اشتیاق برای دیدگاه‌های جدید در دنیای وحشت وجود دارد. ما بلافاصله متوجه شدیم که این نگاه متفاوت به شخصیت جانی، طرفداران را مجذوب می‌کند و خوشحالیم که می‌بینیم جامعه، جانی را به عنوان یک قاتل مشهور جدید پذیرفته است. در جریان دنباله این فیلم، هدف ما این است که ثابت کنیم جانی می‌تواند بزرگ‌تر و بدتر شود و سلاخی‌های او نیز چشمگیرتر شود.»

کوپلووسکی نیز در بیانیه‌ای گفت:«عنوان In a Violent Nature ابتدا قرار بود به عنوان یک دنباله متا در یک مجموعه سلاخی تخیلی باشد بنابراین ما همیشه آشوب آن را فراتر از محدوده فیلم اصلی تصور می‌کردیم. اینکه اکنون فرصت داریم جانی را در این پیاده‌روی خستگی‌ناپذیرش دنبال کنیم، از شرکای شگفت‌انگیز خود در IFC Films و Shudder بسیار سپاسگزار هستیم که از همان روز اول به نظرات کریس نش اعتقاد داشتند. ما هیجان‌زده‌ایم که برای یک فصل جدید برگردیم و برای استفاده از جانی به عنوان وسیله‌ای برای آزمایش‌های بیشتر در این ژانر نیز بسیار هیجان‌زده هستیم.»

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات