جوکر قرار نیست در فیلم Joker 2 تبدیل به یک جنایتکار شود

یک‌شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
جوکر با بازی واکین فینیکس در زندان در فیلم Joker: Folie à Deux
کارگردان فیلم Joker: Folie A Deux می‌گوید داستان این فیلم با قسمت اول این فیلم تفاوت دارد.
تبلیغات

فیلم Joker: Folie A Deux داستان آرتور فلک، کمدین شکست‌خورده و بازیگر کمدی را به‌عنوان جوکر ادامه می‌دهد اما در این دنباله آرتور به یک جنایتکار واقعی تبدیل نمی‌شود. تاد فیلیپس، نویسنده و کارگردان این فیلم به رسانه امپایر گفت: «ما هرگز این کار را نمی‌کنیم.»

فیلیپس در ادامه گفت: «ما هرگز این کار را نمی‌کنیم چون آرتور به وضوح یک نابغه جنایی نیست. هیچ‌وقت هم نبوده است. آرتور به نمادی برای مردم تبدیل شده است. این نماد حالا ناخواسته بابت جرایمی که در فیلم اول مرتکب شده، هزینه می‌دهد اما در عین حال چیزی را که همیشه می‌خواسته یعنی عشق را پیدا می‌کند. این چیزی است که او همیشه به‌دنبال آن بوده حتی اگر در جهات مختلف هل داده شده و کشیده شده باشد. بنابراین ما سعی کردیم خالص‌ترین نسخه از آن را بسازیم.»

نگاه جنون‌آمیز هارلی کوئین به جوکر در فیلم Joker: Folie a Deux

این رویکردی کاملا متفاوت از فیلم شوالیه تاریکی ساخته کریستوفر نولان است که در آن هیث لجر نقش جوکر را به‌عنوان یک نابغه جنایی بازی می‌کرد. تاد فیلیپس در مورد عناصر موزیکال فیلم Joker: Folie A Deux نیز صحبت کرد و گفت که آرتور درواقع خواننده نیست بلکه با موسیقی‌ای که مادرش در رادیو پخش می‌کرد بزرگ شده است. بنابراین در دنباله این فیلم، وظیفه واکین فینیکس این بود که کاری کند آرتور مانند کسی که در حمام تنهاست، آواز بخواند.

فینیکس در این فیلم درکنار لیدی گاگا که نقش هارلی کویین را بازی می‌کند قرار گرفته و طبق گفته خودش، از استعداد او شگفت‌زده شده است. فینیکس درباره لیدی گاگا گفت: «گاگا همیشه من را تشویق می‌کرد تا جوری که احساس می‌کنم، بخوانم. برای کسی که مانند او خواننده نیست، انجام این کار می‌تواند ناراحت‌کننده باشد اما در عین حال بسیار هیجان‌انگیز هم است.»

فیلم Joker: Folie A Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر (۱۳ مهر) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر فینیکس و گاگا، زازی بیتز، کاترین کینر، برندان گلیسون و استیو کوگان نیز در فیلم Joker 2 به ایفای نقش می‌پردازند.

نظرات خود را با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات