فیلمبرداری فیلم Superman رسما به پایان رسید

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
لوگو لباس سوپرمن زیر برف در فیلم Superman
طبق اعلام رسمی جیمز گان، فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار Superman هم‌اکنون به پایان رسیده است.
تبلیغات

جیمز گان رسما اعلام کرد که فیلم‌برداری فیلم Superman امروز به پایان رسیده است. جالب به نظر می‌رسد؛ زیرا پایان فیلم‌برداری این پروژه همزمان شده است با شروع فیلم‌برداری Fantastic Four و طبق اعلام قبلی، این دو فیلم طی سال آینده و در یک ماه اکران خواهند شد.

جیمز گان به همین مناسبت در اینستاگرام عکسی از خود، دیوید کورنزوت و نیکلاس هولت که به ترتیب نقش سوپرمن و لکس لوتر را بازی می‌کنند منتشر کرده است. طبق گفته او این عکس به هفته اول فیلم‌برداری در نروژ مربوط می‌شود. جمیز گان در این‌باره اظهار داشت:

«خداوند به بازیگران و گروهی که تعهد، خلاقیت و سخت‌کوشیِ آن‌ها این پروژه را به سرانجام رساند برکت دهد. قصد داشتم فیلمی درباره‌ یک مرد خوب در دنیایی که همیشه چنین نیست بسازم و خوبی، مهربانی و عشقی که به‌صورت روزانه در صحنه فیلم‌برداری دریافت کردم به من الهام بخشید و در زمانی‌که احساس خستگی می‌کردم مرا به جلو سوق داد. صمیمانه از همگی شما تشکر می‌کنم. همکاری با شما باعث افتخار است.»

عوامل سازنده و بازیگران فیلم Superman در صحنه برفی

انتظار می‌رود که جیمز گان در آینده به کارگردانی قسمت‌های فصل دوم سریال Peacemaker بپردازد و همچنین از الان تا ژوئیه ۲۰۲۵ (تیر-مرداد ۱۴۰۳) بر انجام کارهای نهایی فیلم Superman نظارت داشته باشد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات