بخش‌هایی از قسمت پایانی فصل دوم سریال خاندان اژدها فاش شد

چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
دیمون تارگرین در هرن‌هال سریال خاندان اژدها
بخش‌هایی از قسمت پایانی فصل دوم سریال House of the Dragon در شبکه‌های اجتماعی فاش و منتشر شده است که بخش‌هایی از اتفاقات این قسمت را فاش می‌کنند.
تبلیغات

قسمت پایانی فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO و مکس پخش شود و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO با یک لیک بزرگ دیگر مواجه شده است. به‌تازگی بخش‌هایی از قسمت پایانی فصل دوم سریال خاندان اژدها در ایکس و تیک‌تاک فاش و منتشر شده است. یک اکانت تیک‌تاک در مجموع ۱۴ ویدیو که مدت زمان آن نزدیک به ۳۰ دقیقه می‌شود، به اشتراک گذاشته است که این ویدیوها بیین ۵۰ هزار تا ۱۰۰ هزار بار تماشا شده‌اند.

اگرچه این اکانت در ادامه بن شده است، اما این ویدیوها در شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل ایکس/توییتر و ردیت هم دیده شده است. اتفاقی تقریبا مشابه برای قسمت پایانی فصل اول سریال House of the Dragon نیز رخ داد که دو روز قبل از پخش، این قسمت فاش شده بود. شبکه HBO شهرت بالایی در زمینه مشکلات امنیتی و در زمان پخش سریال بازی تاج و تخت دارد. عمده این لیک‌ها ازطریق شبکه‌های همکار اروپایی و آفریقایی یا خاورمیانه‌ای HBO بوده است.

فصل هشتم سریال Game of Thrones نیز با مشکلاتی مشابه مواجه شد و قسمت‌های مختلف آن به شکل غیر قانونی زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده فاش و منتشر شده بودند. در هر حال اگر دوست ندارید اطلاعاتی از قسمت پایانی فصل دوم سریال House of the Dragon برای شما فاش شود، بهتر است مواظب ویدیوهای فاش شده باشید تا به تجربه تماشا قسمت کامل آن لطمه‌ای نزند. سریال خاندان اژدها برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات