مراحل فیلمبرداری فیلم ۲۸ سال بعد با بازی کیلین مورفی به پایان رسید

پنج‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کیلین مورفی با لباس بیمارستان در شهر لندن در فیلم 28 Days Later
طبق اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ۲۸ سال بعد با بازی کیلین مورفی به پایان رسیده است.
تبلیغات

مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم 28Years Later از اردیبهشت امسال آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم 28Days Later وارد مرحله جدیدی از تولید شده است. گفته می‌شود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم ۲۸ سال بعد به پایان رسیده و این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است. پیش از این شایعه شده بود که مراحل فیلم‌برداری این فیلم با دنباله فیلم 28Years Later به شکل پشت سر هم انجام خواهد شد که گفته می‌شود قسمت دوم 28Years Later Part II: The Bone Temple نام دارد که فعلا این موضوع تایید یا تکذیب نشده است.

دنی بویل و الکس گارلند که به ترتیب وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ۲۸ روز بعد را بر عهده داشتند، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم 28Years Later بازگشته‌اند. در هر حال بویل قرار نیست وظیفه کارگردانی دو قسمت بعدی را بر عهده داشته باشد، اما گارلند وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت دوم و سوم فیلم ۲۸ سال بعد را نیز بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود نیا داکوستا، کارگردان آثاری چون فیلم The Marvels، فیلم Little Woods و فیلم Candyman وظیفه کارگردانی قسمت دوم فیلم 28Years Later را بر عهده گرفته است.

فیلم ۲۸ سال بعد در تاریخ ۲۰ ژوئن ۲۰۲۵ (۳۰ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم 28Days Later موفق شد در سال ۲۰۰۳ بیش از ۸۴.۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که بودجه ساخت آن تنها ۸ میلیون دلار بوده است. کیلین مورفی جودی کومر، آرون تیلور جانسون، ریف فاینز و جک اوکانل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم 28Years Later حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌‌اند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات