منتظر پیش‌درآمدهای بیشتری از بازی تاج و تخت باشید

یک‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌درآمد Game of Thrones
جرج آر. آر. مارتین اعلام کرد که هفت اسپین-آف از Game of Thrones در دست تولید قرار دارند.
تبلیغات

جرج آر. آر. مارتین، نویسنده رمان A Song of Ice and Fire (نغمه یخ و آتش) پیش از پخش اپیزود نهایی فصل دوم سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) اعلام کرد که شبکه اچ‌بی‌اُ هنوز با تمام قوا روی توسعه اسپین-آف‌های بیشتری از مجموعه Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) کار می‌کند. این نویسنده اخیرا اعلام کرد که درحال‌حاضر هفت پیش‌درآمد، چهار انیمیشن سریالی و سه سریال لایو-اکشن از گیم آو ترونز در دست تولید قرار دارند.

هنوز معلوم نیست که چه تعداد از این پیش‌درآمدها نهایتا به نمایش در می‌آیند، اما مراحل فیلم‌برداری سریال A Knight of the Seven Kingdoms (شوالیه هفت پادشاهی) در ایرلند ادامه دارد و در سال ۲۰۲۵ تقدیم طرفدارها خواهد شد. این پیش‌‌درآمد براساس رمان‌های Tales of Dunk and Egg (حکایت‌های دانک و اگ) ساخته می‌شود که ماجراهای سر دانکن بلند قامت و اگان تارگرین پنجم را ۹۰ سال پیش از حوادث رمان ترانه یخ و آتش دنبال می‌کند.

یکی از سریال‌های لایو-اکشن ظاهرا به ماجراهای اگان فاتح (Aegon the Conqueror) می‌پردازد؛ درحالی‌که جرج آر. آر. مارتین قبلا به بازگشت دوباره سریال Ten Thousand Ships (۱۰ هزار کشتی) به مراحل تولید خبر داد. در گذشته به تولید یک نمایش درباره کورلیس ولاریون (با نام مستعار مار دریا) نیز اشاره شده بود. شاید این اسپین-آف در قالب یک انیمیشن ساخته شود؛ چراکه تولید یک لایو-اکشن خرج زیادی روی دست شبکه HBO خواهد گذاشت.

انیمیشن The Golden Empire (امپراتوری طلایی) نیز ظاهرا یکی از انیمیشن‌های سریالی در دست تولید شبکه اچ‌بی‌اُ است که طرفدارها را به یی‌تی، شرقی‌ترین نقطه قاره اِسوس می‌برد؛ مکانی که با الهام از امپراتوری چین باستان خلق شده است. انیمیش سریالی سوم نیز احتمالا Robert’s Rebellion (شورش رابرت) خواهد بود که به‌سراغ ماجرای سرنگونی ایریس تارگرین دوم (پادشاه دیوانه) توسط رابرت براتیون چندین دهه قبل از وقایع گیم آو ترونز می‌رود.

مدتی قبل کیت هرینگتون در گفت‌وگو با رسانه Screen Rant اعلام کرد که شبکه اچ‌بی‌اُ دیگر روی اسپین-آف Game of Thrones با تمرکز بر جان اسنو کار نمی‌کند: «درحال‌حاضر این سریال ارزش پیگیری ندارد و در دستور کار نیست؛ زیرا نتوانستیم داستان مناسبی پیدا کنیم که به اندازه کافی هیجان‌انگیز باشد. بنابراین تصمیم گرفتیم فعلا دست از کار بکشیم. شاید در آینده به‌سراغ تولید این نمایش برویم، اما درحال‌حاضر کنار گذاشته شده است.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات