تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Twisters مشخص شد

یک‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
پوستر فیلم Twisters
به‌تازگی زمان انتشار نسخه دیجیتالی و با کیفیت فیلم Twisters با بازی دیزی ادگار جونز و گلن پاول مشخص و اعلام شده است.
تبلیغات

از ماه گذشته فیلم Twisters با شکستن رکورد افتتاحیه فیلم‌های فاجعه‌ای کار خود را در گیشه جهانی آغاز کرد و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار دنباله فیلم Twister مشخص و اعلام شده است. طبق اطلاعات ثبت شده توسط When to Stream، نسخه دیجیتالی و PVOD فیلم Twisters در تاریخ ۱۳ آگست ۲۰۲۴ (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. در هر حال فاصله اکران و نسخه با کیفیت فیلم گردبادها که با واکنش مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شده است، بسیار کم به‌نظر می‌رسد، اما با سیاست‌های یونیورسال هم‌خوانی دارد.

فیلم Twisters تاکنون بیش از ۲۴۵.۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۱۷۹.۴ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۶۶.۱ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. انتظار می‌رود فروش فیلم گردبادها تا پایان هفته سوم اکرانش به بیش از ۱۹۵ میلیون دلار برسد. دیزی ادگار جونز، گلن پاول، آنتونی راموس، کرنان شیپکا، برندون پریا، مورا تیرنی و ساشا لین از جمله بازیگرانی هستند که فیلم Twisters حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم گردبادها داستان چند تعقیب‌کننده طوفان را دنبال می‌کند که در تلاش برای آزمایش یک سیستم هشدار آب و هوای آزمایشی، جان خود را به خطر می‌اندازند. لی ایزاک چانگ، کارگردان فیلم Minari وظیفه کارگردانی فیلم Twisters را براساس فیلمنامه‌ای از مارک ال اسمیت، نویسنده فیلم The Midnight Sky و براساس داستانی از جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم تاپ گان: ماوریک بر عهده داشته است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات