تیزر فصل دوم The Last of Us؛ پیامد تصمیم‌های جول

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
مواجهه جول با عواقب اعمالش در فصل دوم سریال The Last of Us
نخستین تیزر فصل دوم سریال The Last of Us پخش شد که نگاهی اجمالی به برخی از کاراکترها و لحظات کلیدی بازی لست آو آس ۲ دارد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ نخستین تیزر فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) را پخش کرده است. این ویدیو کاراکترهای کاترین اوهارا، ایزابلا مرسد، کیتلین دیور و جفری رایت را به نمایش در می‌آورد. برخی از لحظات کلیدی بازی لست آو آس پارت ۲ نظیر فرار ابی از دست گله موجودات آلوده به ویروس، تعقیب فردی توسط گروهی از سرفایت‌ها و مواجهه با کلیکرها در مترو نیز نشان داده می‌شوند.

تماشای ویدیو در یوتیوب

پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره نقش جول و الی را در فصل دوم سریال The Last of Us ایفا می‌کنند. گابریل لونا در نقش تامی، یانگ مازینو در نقش جسی، کیتلین دیور در نقش ابی، ایزابلا مرسد در قش دینا، دنی رامیرز در نقش مانی، اریلا بارر در نقش مل، تاتی گابریل در نقش نورا، اسپنسر لرد در نقش اوون، جفری رایت در نقش آیزاک و کاترین اوهارا در نقش نامعلوم از دیگر بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فصل دوم این اقتباس تلویزیونی بازی می‌کنند.

مارک مایلود، کارگردان سریال Succession (وراثت)، نینا لوپز-کورادو، کارگردان سریال Perry Mason (پری میسون)، استیون ویلیامز، کارگردان سریال Watchmen (نگهبانان) و کیت هرون، کارگردان سریال Loki (لوکی) درکنار نیل دراکمن و کریگ مازن حداقل وظیفه کارگردانی یکی از قسمت‌های فصل دوم The Last of Us را در دست داشتند. فصل دوم سریال لست آو آس در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۵ از شبکه اچ‌بی‌اُ تقدیم طرفدارها خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات