تیزر سریال پیش‌درآمد بازی تاج و تخت؛ رویارویی با دانکن

دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
شمشیرزنی سر دانکن بلند قامت در سریال A Knight of the Seven Kingdoms
شبکه اچ‌بی‌اُ نخستین تیزر سریال A Knight of the Seven Kingdoms، پیش‌درآمد Game of Thrones را پخش کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اچ‌بی‌اُ نخستین تیزر سریال A Knight of the Seven Kingdoms (شوالیه هفت پادشاهی) را پخش کرد. این ویدیو سر دانکن بلند قامت با نقش‌آفرنی پیتر کلیفی را نشان می‌دهد که برای نبرد آماده می‌شود. وقایع این پیش‌درآمد ۱۰۰ سال پیش از Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) و ۱۰۰ سال پس از House of The Dragon (خاندان اژدها) رخ می‌دهد و برخی از تارگرین‌ها را به نمایش می‌گذارد.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: «دو قهرمان یک قرن پیش از وقایع Game of Thrones در وستروس سرگردان بودند: یک شوالیه جوان، بی‌تجربه اما شجاع با نام سر دانکن بلند قامت و سلحشوری با نام اگ. این نمایش در عصری اتفاق می‌افتد که تارگرین‌ها هنوز تخت آهنین را در اختیار دارند و خاطره آخرین اژدها از ذهن‌ها پاک نشده است. سرنوشتی عالی، دشمنانی قدرتمند و ماجراجویی‌های مخاطره‌آمیزی در انتظار این دوستان بی‌نظیر است.»

نخستین فصل سریال A Knight of the Seven Kingdoms در ۶ قسمت تولید می‌شود و در سال ۲۰۲۵ از شبکه HBO تقدیم طرفدارها خواهد شد. سریال پیش‌‌درآمد بازی تاج و تخت براساس مجموعه رمان‌های Tales of Dunk and Egg (حکایت‌های دانک و اگ) نوشته جرج آر. آر. مارتین ساخته می‌شود که ماجراهای سر دانکن بلند قامت و اگان تارگرین پنجم را سال‌ها پیش از حوادث رمان A Song of Ice and Fire (ترانه‌ی یخ و آتش) دنبال می‌کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات