دیزنی به ساخت انیمیشن Inside Out 3 علاقه‌مند است

جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
پوستر IMAX انیمیشن Inside Out 2
باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی به‌تازگی از علاقه خود به ساخت انیمیشن Inside Out 3 خبر داده است.
تبلیغات

اکران جهانی انیمیشن Inside Out 2 از خرداد امسال آغاز شد و این انیمیشن اکنون پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ و پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما است، اما انیمیشن دیگری از این مجموعه ساخته خواهد شد؟ حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که حداقل والت دیزنی به ساخت دنباله دیگر انیمیشن Inside Out علاقه‌مند است. باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی در مصاحبه با Good Morning America گفت که دوست دارد انیمیشن Inside Out 3 ساخته شود.

بااین‌حال او در ادامه تنها گفت که این موضوع را اکنون اینجا تمامش می‌کند و بیشتر در مورد آن صحبت نخواهد کرد. اگرچه این موضوع به معنای ساخت قسمت سوم انیمیشن Inside Out نیست، اما بدون شک موفقیت آن می‌تواند باعث شود دنباله دیگری از این انیمیشن در آینده ببینیم. پیش از این کلسی مان، کارگردان انیمیشن درون و بیرون ۲ از وجود ایده‌هایی در مورد انیمیشن Inside Out 3 که در قسمت دوم نتوانست از آن استفاده کند و نمایش رایلی در یک دوره سنی دیگر صحبت کرده بود.

فضای ذهن رایلی و جزیره‌های مختلف شخصیت او در انیمیشن inside out

پیش از این پیت داکتر، رئیس بخش تیم خلاقیت پیکسار گفته بود که آن‌ها قرار است پس از انیمیشن ‌Elio یک انیمیشن اورجینال دیگر اکران کنند و سپس پس از انیمیشن Toy Story 5 می‌توانیم شاهد انیمیشن اورجینال دیگری از پیکسار باشیم. طبق گفته داکتر اگر آن‌ها ایده مناسبی نداشته باشند، به سراغ ساخت دنباله برای انیمیشن‌های خود نخواهند رفت. همچنین طرفداران پیکسار می‌توانند بامداد فردا منتظر معرفی انیمیشن بعدی پیکسار باشند.

انتظار می‌رود این انیمیشن توسط انریکو کازاروزا، کارگردان انیمیشن Luca ساخته شود که پیش از این ساخت این انیمیشن اورجینال تایید شده بود. انیمیشن Inside Out 2 تاکنون بیش از ۱.۵۶۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۲۹.۳ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۹۳۱.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. نسخه دیجیتالی انیمیشن Inside Out 2 قرار است در تاریخ ۲۰ آگست ۲۰۲۴‌ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد.

انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. همچنین انیمیشن اورجینال دوم در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و سپس شاهد اکران انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) خواهیم بود. همچنین انیمیشن بدون نام دیگر پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۷ (۲۸ خرداد ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات