انیمیشن جدید پیکسار با نام Hoppers معرفی شد

یک‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۹
مطالعه 2 دقیقه
شخصیت‌های اصلی انیمیشن‌های استودیو pixar
پیکسار و والت دیزنی در جریان رویداد D23 2024 از انیمیشن Hoppers رونمایی کردند که یک انیمیشن اورجینال جدید است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن اورجینال جدید پیکسار معرفی شده است. والت دیزنی در جریان رویداد D23 2024 از انیمیشن اورجینال جدید پیکسار به‌نام Hoppers رونمایی کرد که این انیمیشن در بهار ۲۰۲۶ اکران خواهد شد. جان هم با سابقه بازی در سریال Mad Men، بابی موینیهان با سابقه صداپیشگی در انیمیشن We Bare Bears و پایپر کردا با سابقه بازی در سریال Legacies به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن هاپرها حضور خواهند داشت.

همچنین دنیل چانگ، سازنده انیمیشن We Bare Bears وظیفه کارگردانی انیمیشن Hoppers را بر عهده دارد. این انیمیشن داستان یک دختر نوجوان را دنبال می‌کند که ذهن خود را به یک سگ آبی منتقل می‌کند تا از قلمرو حیوانات محافظت کند. جان هم صداپیشگی شخصیت شرور انیمیشن را بر عهده دارد که شهردار است و می‌خواهد قلمرو سگ‌‌های آبی را از بین ببرد. پیکسار همچنین اولین تصویر مفهومی و لوگو رسمی انیمیشن Hoppers را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

لوگو انیمیشن Hoppers پیکسار
کانسپت آرت انیمیشن Hoppers

انیمیشن Hoppers در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. پیش از آن انیمیشن ‌Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) اکران خواهد شد و سپس شاهد اکران انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) خواهیم بود. همچنین انیمیشن بدون نام دیگر پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۷ (۲۸ خرداد ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات