اولین تریلر فیلم سفید برفی منتشر شد؛ بازگشت هفت کوتوله به سینماها

یک‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۶
مطالعه 1 دقیقه
لوگو فیلم لایو-اکشن Snow White
والت دیزنی به‌تازگی اولین تریلر و پوستر فیلم Snow White را منتشر کرده است.
تبلیغات

والت دیزنی از اولین تریلر فیلم سفیدبرفی با بازی ریچل زگلر و گل گدوت را منتشر کرد کرد. این فیلم در تاریخ ۱ فروردین ۱۴۰۴ روی پرده سینما می‌رود. طبق خلاصه داستان فیلم، فیلم سفید برفی که اقتباس لایواکشن انیمیشن موزیکال و کلاسیک دیزنی است که در سال ۱۹۳۷ اکران شد. این ماجراجویی جادویی موزیکال شما را به عمق این داستان جاودانه می‌برد، جایی که اولین‌بار با بشفول، داک، دوپی، گرامپی، هپی، اسلیپی و اسنیزی ملاقات کردید.

تماشای تریلر در یوتیوب

پوستر رسمی فیلم لایو اکشن سفید برفی از دیزنی

ریچل زگلر در نقش سفیدبرفی، گل گدوت به‌عنوان، اندرو برنپ در نقش جاناتان و مارتین کلبا در نقش گرامپی از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Snow White حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مارک وب کارگردانی و تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد و آن را براساس فیلمنامه‌ای که گرتا گرویگ و ارین کرسیدا ویلسون نوشته‌اند، کارگردانی می‌کند. انتظار می‌رود که این فیلم نسبت به نسخه کلاسیک آن از نظر داستان و موسیقی گسترده‌تر باشد.

زوج بنج پاسک و جاستین پاول که در فیلم‌های لالالند و The Greatest Showman با هم همکاری موفقی داشتند، این بار هم قرار است به تیم اضافه شوند و آهنگ‌های جدیدی برای این فیلم اقتباسی بنویسند. این پروژه بخشی از پروژه بزرگ دیزنی برای انتشار لایواکشن آثار مشهور خود از جمله موانا، هرکول، لیلو و استیچ و همچنین بامبی است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات