انیمیشن سریالی Inside Out تایید شد

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
فضای ذهن رایلی و جزیره‌های مختلف شخصیت او در انیمیشن inside out
پیکسار در جریان D23 امسال به‌صورت رسمی از ساخت یک سریال انیمیشنی براساس مجموعه انیمیشن Inside Out خبر داده است.
تبلیغات

اکران جهانی انیمیشن Inside Out 2 از خرداد امسال آغاز شد و این انیمیشن اکنون پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۴ و پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما است و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن سریالی درون و بیرون رسما معرفی شده است. پیکسار در جریان D23 امسال از انیمیشن سریالی Inside Out پرده برداشت که این سریال انیمیشنی قرار است Dream Productions نام داشته باشد که اتفاقات آن بین انیمیشن Inside Out و انیمیشن Inside Out 2 جریان خواهد داشت.

تمرکز این انیمیشن سریالی قرار است روی نحوه خلق رویاها باشد که در قسمت اول انیمیشن به آن پرداخته شده بود. انیمیشن Dream Productions در سال ۲۰۲۵ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد و پس از انیمیشن Win or Lose قرار است دومین سریال انیمیشنی پیکسار باشد. همچنین اولین کانسپت آرت و لوگو رسمی انیمیشن Dream Productions هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

لوگو انیمیشن Dream Productions
2024-8-dream-productions-concept-art

انیمیشن Inside Out 2 تاکنون بیش از ۱.۵۶۰ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۶۲۹.۳ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و بیش از ۹۳۱.۵ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. نسخه دیجیتالی انیمیشن Inside Out 2 قرار است در تاریخ ۲۰ آگست ۲۰۲۴‌ (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. باب ایگر، مدیرعامل والت دیزنی به‌تازگی از علاقه خود به ساخت انیمیشن Inside Out 3 خبر داده است، اما گفت که ساخت آن به پیکسار بستگی دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات