تریلر انیمیشن سریالی Win or Lose؛ تلاش برای قهرمانی

یک‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
کربی تیم پیکلز در انیمیشن سریالی Win or Lose
شرکت پیکسار با پخش تریلر جدیدی از زمان نمایش انیمیشن سریالی Win or Lose از شبکه دیزنی پلاس رونمایی کرد.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پیکسار تریلر و پوستر جدیدی از انیمیشن سریالی Win or Lose (چه برنده، چه بازنده) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این انیمیشن ماجراهای یک تیم سافت‌بال دوره متوسطه را دنبال می‌کند که برای یک مسابقه قهرمانی بزرگ آماده می‌شوند. پیکسار در رویداد D23 اعلام کرد که این انیمیشن سریالی اورجینال از تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۳ (۶ دسامبر ۲۰۲۴) از شبکه دیزنی پلاس تقدیم طرفدارها می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر انیمیشن سریالی Win or Lose

کری هابسون و مایکل یتس به‌عنوان کارگردان، نویسنده و مدیر تولید انیمیشن سریالی Win or Lose فعالیت می‌کنند و دیوید لالی تهیه‌کننده پروژه است. این انیمیشن یک تیم سافت‌بال مقطع متوسطه با نام پیکلز را نشان می‌دهد که برای مسابقه قهرمانی بزرگی آماده می‌شوند. هر قسمت داستان یکسانی را از نقطه نظر یکی از اعضای تیم پیکلز روایت می‌کند.» ویل فورته، صداپیشه انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) وظیفه صداپیشگی مربی تیم را برعهده دارد.

میلان ری، بازیگر فیلم Blade (تیغه) و رزا سلزار، بازیگر فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) از دیگر صداپیشه‌های انیمیشن سریالی Win or Lose به‌حساب می‌آیند. پیت داکتر از شرکت پیکسار هنگام معرفی این انیمیشن در جریان رویداد Investor Day سال ۲۰۲۱ اعلام کرد: «این انیمیشن چندان به ورزش سافت‌بال نمی‌پردازد، بلکه درباره عشق، رقابت و چالش‌هایی است که همه ما در تلاش برای پیروزی در زندگی با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم.»

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات