آهنگساز برنده جایزه اسکار موسیقی متن فیلم ترون 3 را خواهد ساخت

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
جرد لتو در نقش آرس در فیلم Tron Ares
والت دیزنی اعلام کرد که گروه Nine Inch Nails موسیقی متن فیلم Tron: Ares با بازی جرد لتو را تولید خواهد کرد.
تبلیغات

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Tron: Ares اردیبهشت امسال به پایان رسید و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آهنگساز فیلم ترون ۳ مشخص و معرفی شده است. والت دیزنی در جریان رویداد D23 اعلام کرد که گروه Nine Inch Nails موسیقی متن فیلم Tron: Ares را ضبط و تولید خواهد کرد. درواقع ترنت رزنور و آتیکوس راس که اعضای گروه ناین اینچ نیلز هستند، موسیقی متن فیلم Tron 3 را قرار است تولید کنند. همچنین دمویی از موسیقی متن فیلم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید آن را گوش دهید:

دانلود از آپارات

ترنت رزنور و آتیکوس راس پیش از این ۲ جایزه اسکار برای ساخت موسیقی متن فیلم The Social Network و انیمیشن Soul دریافت کرده بودند و یک‌بار هم برای ساخت موسیقی متن فیلم Mank نامزد دریافت جایزه اسکار شده‌اند. اگرچه آن‌ها برای ساخت موسیقی متن فیلم‌ها با نام واقعی خود حضور داشته‌اند، اما باتوجه‌به حضور گروه دفت پانک در فیلم قبلی، احتمالا به همین دلیل از نام گروه به‌عنوان‌ آهنگسازان این قسمت استفاده شود.

پیش از این گروه دفت پانک موسیقی متن فیلم Tron: Legacy را تولید کرده بودند که باعث شده است تا انتظارات طرفداران از موسیقی متن فیلم Tron: Ares افزایش پیدا کند. در هر حال گروه دفت پانک مدتی پیش از هم پاشیده شد و به همین دلیل دیزنی نمی‌توانست با آن‌ها در دنباله فیلم ترون: میراث همکاری کند. جرد لتو در نقش آرس، ایوان پیترز در نقش شرور و منفی، گرتا لی، کامرون مانهن، سارا دژاردین، جودی ترنر اسمیت، جیلین اندرسون، آرتورو کاسترو و حسن منهاج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tron 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ساخت موسیقی متن فیلم Tron: Ares توسط گروه Nine Inch Nails

یواخیم رانینگ، کارگردان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و فیلم Maleficent: Mistress of Evil وظیفه کارگردانی فیلم ترون 3 را بر عهده دارد. همچنین جسی ویگتاووجک تورنوظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Tron 3 را بر عهده داشته‌اند. قسمت اول فیلم Tron در سال ۱۹۸۲ اکران شد و در ادامه فیلم Tron: Legacy در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت این فیلم بیش از ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد.

فیلم Tron: Ares قرار است در تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۵ (۱۸ مهر ۱۴۰۴) اکران شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات