فصل دوم سریال Daredevil: Born Again تایید شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
لوگو رسمی سریال Daredevil: Born Again
کوین فایگی و عوامل سازنده در رویداد D23 از فصل دوم سریال Daredevil: Born Again رونمایی کردند.
تبلیغات

هیجان برای Daredevil: Born Again پس از پخش اولین تیزر آن در مراسم D23 افزایش یافته است. این پیش‌نمایش نه‌تنها طرفداران را با دنیای تلخ Hell’s Kitchen آشنا کرد، بلکه چندین شخصیت محبوب و جدید را نیز به نمایش گذاشت. از جمله نکات برجسته آن می‌توان به حضور White Tiger و بازگشت مورد انتظار The Punisher اشاره کرد. طرفداران همچنین نگاهی به Bullseye در پشت میله‌ها انداختند و ویلسون فیسک را دیدند که در گفت‌وگویی پرتنش با مت مورداک قرار دارد.

این تیزر از نظر اکشن و سینمایی ناامیدکننده نبود. سکانس‌ها شدید و خوش‌ساخت بودند. سبک بصری کلی و کیفیت نماهای اکشن نشان می‌دهد که فصل جدید استانداردهای تعیین‌شده توسط پیشینیان خود را حفظ خواهد کرد. همچنین کوین فایگی تایید کرد که فصل دوم این سریال هم‌اکنون در مراحل برنامه‌ریزی قرار دارد و تولید آن به‌زودی آغاز خواهد شد. این خبر بدون شک طرفدارانی که مشتاق دریافت اطلاعات بیشتر درباره شخصیت مورد علاقه خود هستند را خوشحال خواهد کرد.

نمایش پوستر سریال Daredevil: Born Again در رویداد D23

متاسفانه ویدیوی مورد بحث هنوز به‌طور عمومی منتشر نشده است؛ اما همین که در دسترس ما قرار گیرد آن را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت. تقویم‌های خود را علامت‌گذاری کنید؛ زیرا فصل اول Daredevil: Born Again قرار است در مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳) در سرویس دیزنی پلاس پخش شود. باتوجه‌به کیفیت بالای تیزر انتظار برای فصل جدید مطمئنا سخت خواهد بود. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات