تاریخ اکران فیلم The Accountant 2 با بازی بن افلک مشخص شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
بن افلک در والپیپر فیلم The Accountant
آمازون و MGM به‌تازگی تاریخ اکران فیلم The Accountant 2 با بازی بن افلک در سالن‌های سینما را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

دنباله فیلم The Accountant سرانجام توسط Amazon MGM Studios در دست ساخت است و مدتی پیش مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن آغاز شد و اکنون در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم حسابدار ۲ مشخص شده است. Amazon MGM Studios اعلام کرد که فیلم The Accountant 2 برای اکران در تاریخ ۲۵ آوریل ۲۰۲۵ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول گاوین اوکانر برای کارگردانی و بیل دوبوک برای نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم The Accountant بازگشته‌اند.

اگرچه فیلم حسابدار ۲ در تاریخ اکران خود فعلا دارای رقیبی در گیشه نیست، اما یک هفته قبل از آن فیلم مایکل جکسون و یک هفته پس از آن فیلم Thunderbolts اکران خواهند شد. بن افلک در نقش کریستین ولف، جان برنتال در نقش برکس، جی کی سیمونز در نقش ری کینگ، سینتیا آدای رابینسون در نقش مری‌بث مدینا، دنیلا پیندا، آلیسون رابرتسون، رابرت مورگان و گرنت هارویدر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Accountant 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

The Accountant

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم حسابدار ۲، زمانی‌که رئیس سابق مری‌بث مدینا، مامور خزانه داری توسط قاتلان ناشناسی کشته می‌شود، او مجبور می‌شود تا با کریستین ولف تماس بگیرد و از او برای حل این پرونده کمک بخواهد. کریس با کمک برادرش که اکنون با او غریبه شده اما بسیار کشنده و خطرناک است، قرار است در این مأموریت شرکت کند. کریس ذهن درخشان و روش‌های نه چندان قانونی خود را برای حل این پازل قرار است استفاده کند.

با نزدیک‌تر شدن به حقیقت ماجرا، این سه نفر توجه بسیاری از بی‌رحم‌ترین و خطرناک‌ترین قاتلان زنده جهان را به خود جلب می‌کنند و همه می‌خواهند این جست‌وجو خاتمه پیدا کند. فیلم The Accountant محصول سال ۲۰۱۶ با اینکه با نقدهای متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران واکنش مثبتی به فیلم داشتند و این فیلم اکشن بیش از ۱۵۵ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرد. در هر حال برادران وارنر ساخت دنباله این فیلم را به آمازون و MGM واگذار کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات