دلایل لغو شدن سریال جان اسنو از زبان کیت هرینگتون

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
جان اسنو در سریال Game of Thrones
کیت هرینگتون در مصاحبه اخیرش از دلایل لغو شدن ساخت سریالی مبتنی بر شخصیت جان اسنو صحبت کرده است.
تبلیغات

کیت هرینگتون اعلام کرد که از بازی در نقش جان اسنو در اسپین آف گیم آو ترونز منصرف شده است. در خرداد ۱۴۰۱ اعلام شد که یک اسپین آف از سریال گیم آو ترونز با محوریت شخصیت جان اسنو در مراحل ابتدایی تولید قرار گرفته است. از آن تاریخ به بعد خبرهایی منتشر می‌شد که نشان می‌داد این پروژه در حال انجام است و در نهایت در فروردین ۱۴۰۳، کیت هرینگتون اعلام کرد که این پروژه از دستور کار خارج شده است.

هرینگتون در مصاحبه با رسانه ScreenRant گفت:

«در حال حاضر این پروژه از دستور کار خارج شده چون ما نتوانستیم داستان مناسبی پیدا کنیم که همه برای روایت کردن آن به اندازه کافی مشتاق باشیم. بنابراین تصمیم گرفتیم در این زمان دست از کار بکشیم. شاید یک روزی در آینده به آن برگردیم اما در حال حاضر، نه. این پروژه رسما تعطیل شده است.»

جان اسنو به دروگون نزدیک می‌شود بازی تاج و تخت

در مصاحبه با مجله GQ نیز کیت هرینگتون توضیح داد که چرا سریال جان اسنو هیچ وقت به ثمر نرسید. او در این‌باره گفت:

«چیزی که من می‌توانم به شما بگویم همان چیزی است که HBO به من گفت. آن‌ها از من پرسیدند «آیا این [سریال] را مدنظر قرار می‌دهی؟» اولین واکنش من مخالفت بود و بعد به این فکر کردم که شاید یک داستان جالب و مهمی درباره این سرباز بعد از جنگ وجود داشته باشد. حس کردم شاید چیزی برای گفتن از قلم افتاده باشد. ما چند سالی را با مشقت صرف ساختن آن کردیم و در نهایت ساخته نشد. هیچ چیز برای ما به اندازه کافی هیجان‌انگیز نبود. در آخر من به نوعی عقب کشیدم و گفتم که فکر می‌کنم اگر این داستان را بیشتر ادامه دهیم و آن را بسازیم امکان دارد آخر به چیزی برسیم که خوب نباشد و این آخرین چیزی است که ما می‌خواهیم.»

کیت هرینگتون در تمام هشت فصل سریال بازی تاج و تخت نقش جان اسنو را بازی کرد که هم‌اکنون می‌توانید آن را در شبکه HBO Max تماشا کنید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات