جیمز وان ریبوت فیلم Creature From The Black Lagoon را کارگردانی می‌کند

سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جیمز وان
به نظر می‌رسد جیمز وان، کارگردان سرشناس ژانر وحشت، قصد دارد فیلم Creature From The Black Lagoon را ریبوت کند.
تبلیغات

امسال هفتادمین سالگرد اکران فیلم Creature From The Black Lagoon است. هیولای موجود در این فیلم جزو معدود هیولاهای یونیورسال به شمار می‌رود که تا به امروز بازسازی مناسبی از آن ندیده‌ایم؛ اما به‌نظر می‌رسد که مرد آبشش‌دار (Gill-Man) بالاخره فرصتی برای بازگشت پیدا کرده است.

گزارشی جدید ادعا می‌کند که جیمز وان، کارگردان باسابقه ژانر وحشت در حال مذاکره برای کارگردانی و تهیه‌کنندگی ریبوت جدید فیلم Creature From The Black Lagoon است. طبق گزارش ددلاین، دیدگاه وان از Creature From The Black Lagoon یک بازگویی مدرن و واقعی خواهد بود که بر وحشت درونی تمرکز دارد و به آثار کلاسیک اصلی احترام می‌گذارد.

در نسخه اورجینال ۱۹۵۴، بن چپمن و ریکو براونینگ نقش مرد آبشش‌دار را بازی کردند؛ موجودی با منشاء ناشناخته که در سفر اکتشافی به آمازون توسط مردم گرفتار شد. این موجود همچنین شیفتگی بسیار آشکاری نسبت به زن جوانی به‌نام کی لارنس (جولیا آدامز) داشت؛ ولی به احساساتش جواب رد داده شد.

هیولایی ترسناک و باستانی در فیلم Creature from the Black Lagoon

دو دنباله برای فیلم اورجینال ساخته شد؛ اما تقریبا ۶ دهه است که فیلم جدیدی از Creature From The Black Lagoon تولید نشده است. کارگردانان متعددی از جمله جان لندیس، جان کارپنتر، ایوان ریتمن، برک ایسنر و گیرمو دل تورو تلاش کردند تا داستان این فیلم را بازآفرینی کنند؛ اما موفق نشدند. اگرچه ایده گیرمو دل تورو برای به تصویر کشیدن یک رابطه عاشقانه بین کی لارنس و مرد آبشش‌دار توسط یونیورسال رد شد، اما او این مفهوم را در فیلم The Shape of Water بازنویسی کرد.

اگر پروژه جدید Creature From The Black Lagoon به مرحله تولید برسد، جیمز وان ازطریق شرکت تولیدی Atomic Monster خود برای یونیورسال این فیلم را تهیه خواهد کرد. از فیلم‌های قبلی جیمز وان می‌توان به Saw ،The Conjuring ،Insidious و دو فیلم Aquaman اشاره کرد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات