تاریخ اکران انیمیشن فروزن 3 اعلام شد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
والپیپر انیمیشن Frozen 2
والت دیزنی به‌صورت رسمی تاریخ اکران انیمیشن Frozen 3 را اعلام کرده است که در روز شکرگزاری سال ۲۰۲۷ اکران خواهد شد.
تبلیغات

والت دیزنی اخیرا در رویداد D23 امسال اعلام کرد که اکران انیمیشن فروزن 3 تا سال ۲۰۲۷ عقب افتاده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این انیمیشن موزیکال مشخص شده است. دیزنی اعلام کرد که انیمیشن Frozen 3 برای اکران در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۷ (۳ آذر ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر بازگشت کریستن بل، ایدینا منزل و جاش گد برای صداپیشگی دوباره در انیمیشن فروزن ۳ تایید شده است، اما اکنون اطلاعات بیشتری در دسترس نیست.

دیزنی اکنون نام کارگردان و نویسنده یا حتی خلاصه داستان انیمیشن Frozen 3 را اعلام نکرده است، اما ساخت انیمیشن Frozen 4 نیز تایید شده است که قسمت چهارم انیمیشن فروزن اکنون تاریخ اکرانی ندارد. همچنین در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۶ (۴ آذر ۱۴۰۵) باید منتظر یک انیمیشن اورجینال جدید از استودیو انیمیشن‌سازی والت دیزنی باشیم که اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. پیش از آن انیمیشن Moana 2 در تاریخ ۲۷ نوامبر ۲۰۲۴ (۷ آذر ۱۴۰۳) و انیمیشن Zootopia 2 در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۲۵ (۵ آذر ۱۴۰۴) اکران خواهند شد.

انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ موفق شد بیش از ۱.۳۳۴ میلیارد دلار و انیمیشن Frozen 2 در سال ۲۰۱۹ توانست ۱.۴۵۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کنند. اگرچه انیمیشن Frozen 3 در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۶ اکران شود، اما اتفاقاتی مثل همه‌گیری ویروس کرونا و در ادامه اعتصابات اخیر هالیوود باعث تغییر این زمان شده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات