تریلر جدید فیلم Kraven the Hunter دنیای مرد عنکبوتی مبارزات خونین را نشان می‌دهد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
والپیپر فیلم Kraven the Hunter
سونی پیکچرز تریلر جدیدی از فیلم Kraven the Hunter با بازی آرون تیلور جانسون منتشر کرده که حاوی تصاویر زیادی است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم کریون شکارچی منتشر شده است. سونی پیکچرز صبح امروز دومین تریلر فیلم Kraven the Hunter را منتشر کرد که در طول آن شاهد نمایش صحنه‌های اکشن و خشن زیادی هستیم و به‌طور کلی ریشه شخصیت کریون شکارچی و رابطه او با پدرش در طول تریلر نمایش داده می‌شود. همچنین در این تریلر شاهد نمایش راینو هم هستیم که ظاهر او باعث انتقادات زیادی شده است و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، سونی پیکچرز دو پوستر جدید از فیلم Kraven the Hunter نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

پوستر جدید فیلم Kraven the Hunter
پوستر جدید فیلم Kraven the Hunter برای گیشه بین‌المللی

آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست، آلساندرو نیوولا در نقش راینو، راسل کرو در نقش پدر کریون، آریانا دبوس در نقش کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Kraven the Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است.

فیلم Kraven the Hunter برای اکران در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۴ (۲۳ آذر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات