فیلمبرداری فصل سوم سریال The White Lotus پایان یافت

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
کارمندان هتل مشتریان را بدرقه می‌کنند سریال نیلوفر آبی سفید
عوامل سازنده با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از پایان فیلم‌برداری فصل سوم سریال The White Lotus خبر دادند.
تبلیغات

والتون گوگینز و پاتریک شوارتزنگر تصاویری را از پشت صحنه فصل سوم سریال The White Lotus به اشتراک گذاشتند و رسما اعلام کردند که فیلم‌برداری فصل جدید این سریال در تایلند به پایان رسیده است. فیلم‌برداری فصل سوم تقریبا ۶ ماه طول کشید و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۵ از شبکه HBO پخش شود.

فصل سوم با معرفی بازیگران جدیدی از جمله لالیسا مانوبال (معروف به لیزا از گروه بلک‌پینک)، کری کوون، جیسون آیزکس، میشل موناگن، پارکر پوزی، سم نیولا، سارا کاترین هوک، ایمِی لو وود، کریستین فریدل، سارا کاترین هوک، مورگان اوریلی، لِک پاتراوادی، شالینی پریرا، تایمه تاپتیمتونگ، جولیان کوستوف و اسکات گلن همراه خواهد بود.

این افراد به ناتاشا روت‌ول که نقش بلیندا لینزی را از فصل اول ایفا می‌کند، خواهند پیوست. جزئیات بیشتر در مورد داستان فصل بعد هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سریال The White Lotus توسط مایک وایت ساخته، نوشته و کارگردانی شده است. مایک وایت، دیوید برنارد، مارک کامین و نیک هال به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه همکاری دارند.

فصل دوم سریال نیلوفر سفید که در سیسیل فیلم‌برداری شده بود، در ۲۳ بخش از جمله بهترین سریال درام نامزد جوایز امی شد. جنیفر کولیدج برای آخرین حضورش در نقش تانیا موفق به کسب دومین جایزه امی و اولین جایزه گلدن گلوب خود برای بهترین بازیگر زن مکمل شد. لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات