بازیگر برنده جایزه اسکار به مجموعه فیلم‌های آواتار پیوست

پنج‌شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Avatar: Fire and Ash
جیمز کامرون، کارگردان مجموعه فیلم‌های آواتار زمان آغاز به کار بازیگر فیلم Everything Everywhere All at Once را در این فرنچایز میلیارد دلاری اعلام کرد.
تبلیغات

درحالی‌که انتظارها برای اکران قسمت سوم از سری فیلم‌های آواتار به اوج خود رسیده است، جیمز کامرون کارگردان این مجموعه خبر جدیدی را درباره حضور بازیگران مطرح در این فیلم‌ها به اشتراک گذاشته است. یکی از این اخبار مربوط‌به حضور میشل یئو، بازیگر برنده جایزه اسکار است که مخاطبان برای تماشای نقش‌آفرینی او در فیلم‌های آواتار باید چند سالی منتظر بمانند.

جیمز کامرون در مصاحبه اخیر خود با رسانه اینترتینمنت ویکلی تایید کرد که میشل یئو، بازیگر نقش دکتر کارینا موگ در قسمت‌های آینده مجموعه فیلم‌های آواتار، در قسمت سوم این مجموعه یعنی Avatar: Fire and Ash حضور نخواهد داشت. طبق گفته کامرون، شخصیت یئو برای اولین‌بار در قسمت چهارم این مجموعه به نمایش گذاشته خواهد شد. این در حالی است که پیش‌تر تصاویری از یئو در حین فیلم‌برداری قسمت سوم منتشر شده بود.

میشل یئو، بازیگر قسمت‌های بعدی مجموعه فیلم‌های آواتار

براساس اظهارات جیمز کامرون مراحل تولید قسمت‌های مختلف این مجموعه به‌صورت همزمان و با برنامه‌ریزی دقیق چندین ساله انجام شده است. به همین دلیل، برخی از سکانس‌های قسمت چهارم حتی در حین تولید قسمت سوم فیلم‌برداری شده است تا صحنه‌هایی که در آن بازیگرها باید جوانتر باشند، تهیه شوند.

باتوجه‌به این تغییر برنامه، طرفداران مجموعه آواتار باید تا سال ۲۰۲۹ برای دیدن میشل یئو در نقش دکتر کارینا موگ صبر کنند. در عین حال، کامرون به علاقه‌مندی خود برای همکاری با این بازیگر برنده اسکار اشاره کرده و وعده یک نقش جالب و سرگرم‌کننده را برای او در قسمت‌های بعدی این مجموعه داده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات