تاریخ اکران فیلم جدید مارگو رابی با نام A Big Bold Beautiful Journey مشخص شد

جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
مارگو رابی با لباسی سیاه رنگ
سونی پیکچرز تاریخ اکران فیلم A Big Bold Beautiful Journey با بازی مارگو رابی و کالین فارل را اعلام کرد.
تبلیغات

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم بعدی مارگو رابی مشخص شده است. سونی پیکچرز اعلام کرد که فیلم A Big Bold Beautiful Journey برای اکران در تاریخ ۹ می ۲۰۲۵ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اولین فیلم درام مارگو رابی پس از فیلم Barbie است. کوگونادا، کارگردان فیلم Columbus، فیلم After Yang، چهار قسمت از سریال Pachinko و ۲ قسمت از سریال The Acolyte وظیفه کارگردانی فیلم یک ماجراجویی بزرگ جسورانه زیبا را براساس فیلمنامه‌ای از سث ریس بر عهده دارد.

فیلم A Big Bold Beautiful Journey درواقع قرار است یک هفته پس از فیلم Thunderbolts و در روز مادر روی پرده‌های سینما برود، اما در تاریخ اکران خود اکنون رقیب دیگری در گیشه ندارد. اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که فیلم داستانی تخیلی از دو غریبه و سفر باورنکردنی که آن‌ها را به هم متصل می‌کند روایت خواهد کرد. علاوه‌بر بازی، رابی به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور دارد.

بهترین فیلم های کالین فارل

مارگو رابی، کالین فارل، لی‌لی ریب، جودی ترنر اسمیت، فیبی والر بریج، لوسی توماس، بیلی مگنوسن، سارا گدون، همیش لینکلیتر، کلویی ایست و جنیفر گرانت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Big Bold Beautiful Journey حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم It Ends With Us با بازی بلیک لایولی اخیرا عملکردی خیره‌کننده در گیشه جهانی داشته و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروش کرده است و به‌نظر می‌رسد که سونی امیدوار است تا فیلم A Big Bold Beautiful Journey عملکردی مشابه داشته باشد.

مارگو رابی پیش از این سه‌بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده است که این ۳ نامزدی شامل ۲ برای بازی در فیلم I, Tonya و فیلم Bombshell و یک‌بار به‌عنوان تهیه‌کننده در بخش بهترین فیلم سال برای فیلم Barbie می‌شود، اما هرگز این جایزه را نبرده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات