سازندگان مینیون ها انیمیشن باربی را خواهند ساخت؟

شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
باربی و دوستانش در حال خوردن بستنی در انیمیشن راز پریان
استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن در حال مذاکره با شرکت متل برای ساخت یک اقتباس انیمیشنی براساس مجموعه عروسکی باربی هستند.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت انیمیشنی براساس شخصیت باربی وجود دارد. به نقل از Puck، استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اخیرا با سران شرکت متل برای ساخت اقتباس انیمیشنی براساس باربی ملاقات داشته‌اند و آن‌ها امیداور هستند تا آن را به یک مجموعه انیمیشنی بزرگ تبدیل کنند. مقامات متل اخیرا با کریس میلداندری، مدیرعامل ایلومینیشن در مورد انیمیشن Barbie ملاقات کرده‌اند.

ایلومینیشن

این گزارش مشخص نکرده که چقدر این مذاکرات پیشرفت داشته است، اما متل امیدوار است تا ایلومینیشن دنیای باربی را به یک مجموعه محبوب انیمیشنی و پر فروش تبدیل کند و آن‌ها امیدوار هستند تا نتیجه‌ای مشابه با انیمیشن The Super Mario Bros. Movie برای باربی نیز رخ دهد. این گزارش همچنین اشاره می‌کند با اینکه فیلم لایو اکشن باربی توسط برادران وارنر ساخته شده است، اما حقوق ساخت انیمیشن براساس آن همچنان در اختیار متل قرار دارد.

Puck همچنین اشاره کرد که گرتا گرویگ و مارگو رابی به ترتیب کارگردان و بازیگر فیلم Barbie از صحبت‌ها در مورد انیمیشن باربی آگاه بودند، اما از آن هیجان‌زده نشده‌اند. فیلم Barbie با بازی مارگو رابی و رایان گاسلینگ و به کارگردانی گرتا گرویگ در سال ۲۰۲۳ اکران شد و توانست بیش از ۱.۴ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کند و پر فروش‌ترین فیلم سال ۲۰۲۳ شود. بااین‌حال ساخت دنباله فیلم باربی مشخص نیست و اکنون صحبتی برای آن وجود ندارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات