کالین فرث به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ می‌پیوندد

یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
کالین فرث (Colin Firth)
ددلاین گزارش می‌دهد که کالین فرث در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ است.
تبلیغات

ستاره دیگری ممکن است به پروژه جدید استیون اسپیلبرگ بپیوندد؛ زیرا ظاهرا کالین فرث در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بعدی این کارگردان سرشناس است. ددلاین ادعا می‌کند که کالین فرث در مقابل امیلی بلانت که قبلا به‌عنوان نقش اصلی فیلم انتخاب شده بود بازی خواهد کرد.

متاسفانه اطلاعاتی از نقش پیشنهادی کالین فرث در دست نیست. درواقع بیشتر اطلاعات این پروژه در هاله‌ای از ابهام قرار دارند و عوامل سازنده تا به حال جزئیاتی را با طرفداران و رسانه‌ها به اشتراک نگذاشته‌اند. فیلم بعدی استیون اسپیلبرگ توسط یونیورسال پیکچرز حمایت خواهد شد و قرار است در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۶ (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران شود.

این پروژه در حال حاضر اسمی ندارد و هنوز نمی‌دانیم که داستان آن حول چه موضوعی روایت خواهد شد. شایعات قبلی ادعا کرده‌اند که فیلم جدید استیون اسپیلبرگ به یوفو یا همان بشقاب‌پرنده‌ها اختصاص خواهد داشت و داستانی را در رابطه با این اجسام ناشناخته روایت خواهد کرد.

استیون اسپیلبرگ کارگردانی این پروژه را برعهده خواهد داشت و دیوید کوپ نیز فیلم‌نامه آن را به نگارش در خواهد آورد. این زوج با یکدیگر غریبه نیستند. دیوید کوپ فیلم‌های Jurassic Park در سال ۱۹۹۳، The Lost World: Jurassic Park در سال ۱۹۹۷، War of the Worlds در سال ۲۰۰۵ و Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull در سال ۲۰۰۸ را برای استیون اسپیلبرگ نوشته است.

آخرین پروژه بلند اسپیلبرگ فیلم The Fabelmans در سال ۲۰۲۲ بود؛ پروژه‌ای که توسط خود اسپیلبرگ نویسندگی و کارگردانی شد و داستانی از دوران نوجوانی و اولین سال‌های او به‌عنوان یک فیلم‌ساز را روایت کرد. لطفا برای دریافت اطلاعات رسمی در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات