کارگردان بیگانه: رومولوس ایده جذابی برای فیلم Alien vs. Predator جدید دارد

یک‌شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
پوستر فیلم Alien vs. Predator
فده آلوارز، کارگردان فیلم Alien Romulus به‌تازگی از ایده خود برای ساخت قسمت جدید فیلم Alien vs. Predator گفته است.
تبلیغات

فیلم بیگانه: رومولوس پس از دریافت نقدهای مثبت و تحسین منتقدان از روز جمعه روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم در روز اول اکران توانست ۱۸ میلیون دلار فروش کند و انتظار می‌رود افتتاحیه فیلم Alien Romulus بیش از ۴۰ میلیون دلار در اولین هفته اکران باشد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم از ایده جالب خود برای ساخت قسمت جدید فیلم Alien vs. Predator گفته است.

فده آلوارز، کارگردان فیلم Alien Romulus در مصاحبه با ددلاین گفت که او و دن تراختنبرگ، کارگردان فیلم Prey می‌توانند یک تیم مشترک تشکیل دهند و مشترکا فیلمی در مورد مبارزه زنومورف‌ها علیه یاتوجا یا غارتگر را تولید و کارگردانی کنند. آلوارز گفت: «شاید من و دن بتوانیم با هم چیزی مشترک کارگردانی کنیم. شاید ما بتونیم مثل کاری که تارانتینو و رابرت رودریگز با فیلم From Dusk Till Dawn انجام دادند، انجام دهیم. من می‌توانیم نیمی از فیلم را کارگردانی کنم و او می‌تواند نیمه دیگر فیلم را کارگردانی کند.»

فده آلوارز

فیلم‌های بیگانه علیه شکارچی هرگز نقدهای مثبتی دریافت نکردند، اما فیلم Alien vs. Predator توانست ۱۷۷.۴ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴ و فیلم Aliens vs. Predators: Requiem توانست ۱۳۰.۲ میلیون دلار در سال ۲۰۰۷ در گیشه جهانی فروش کنند. پس از عملکرد فیلم Alien Romulus و فیلم Prey، حالا بسیاری تصور می‌کنند که شاید بتوان فرصت تازه و دوباره‌ای را به ساخت قسمت جدید فیلم Alien vs. Predator داد.

در هر حال دن تراختنبرگ هم‌اکنون در حال کارگردانی قسمت جدید و اسپین‌آف دیگری از مجموعه فیلم Predator با نام Badlands است که داستان فیلم ارتباطی به فیلم Prey نخواهد داشت و داستانی مستقل را روایت خواهد کرد. در حال حاضر تنها حضور ال فانینگ در فیلم Badlands تایید شده است. همچنین طرفداران بیگانه می‌توانند منتظر سریال این مجموعه باشند. سریال Alien: Earth قرار است در سال ۲۰۲۵ از شبکه هولو و FX پخش شود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات