منتظر بازگشت بوبا فت در فیلم The Mandalorian and Grogu نباشید

دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
بوبا فت در حال شلیک به استورم تروپر در فصل دوم سریال The Mandalorian
تمورا موریسون، بازیگر نقش بوبا فت می‌گوید که او قرار نیست در فیلم The Mandalorian and Grogu حضور داشته باشد.
تبلیغات

فیلم The Mandalorian and Grogu قرار است فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان باشد و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، در این فیلم نباید منتظر بازگشت یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای جنگ ستارگان باشیم. تمورا موریسون، بازیگر نقش بوبا فت در جریان FanExpo در شیکاگو تایید کرد که او قرار نیست برای نقش‌ بوبا فت در مندلورین و گروگو بازگردد. موریسون گفت: «بخوام صداق باشم هنوز منتظر تماس آن‌ها هستم. فکر می‌کنم که ما تنها به گوشه قفسه فرستاده شدیم اما شاید یک روز دوباره از آن‌جا خارج شویم.»

در هر حال بسیاری اعتقاد دارند که موریسون ممکن است بخواهد به‌خاطر شرایط قرارداد طرفداران را گمراه کند. شخصیت بوبا فت در فصل دوم سریال The Mandalorian بازگشت و پس از این بازگشت موفق شاهد سریال The Book of Boba Fett بودیم که نتوانست موفقیت سریال مندلورین را تکرار کند. در حال حاضر لوکاس‌فیلم در مورد آینده و ادامه ماجراجویی‌های بوبا فت در دنیای جنگ ستارگان اطلاعات جدیدی را منتشر نکرده است.

بوبا فت در قسمت اول فصل دوم سریال The Mandalorian

جان فاورو، کارگردان، نویسنده و سازنده سریال The Mandalorian وظیفه کارگردانی فیلم مندلورین و گروگو را بر عهده خواهد داشت. مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم طی سال جاری آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که پدرو پاسکال برای نقش دین جارین در فیلم The Mandalorian and Grogu بازگردد. همچنین سیگورنی ویور، بازیگر فیلم‌های Alien و آواتار بازیگر جدید این فیلم خواهد بود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم The Mandalorian and Grogu در دسترس نیست، اما همچنان احتمال دارد بوبا فت را در اثر دیگری از دنیای جنگ ستارگان مثل فیلم Star Wars به کارگردانی دیو فیلونی مشاهده کنیم. ازطرفی احتمال بازگشت این شخصیت در فصل دوم سریال Ahsoka یا حتی فصل چهارم سریال The Mandalorian نیز وجود دارد و درنهایت باید دید که آینده این شخصیت چگونه خواهد بود.

فیلم The Mandalorian and Grogu برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ (۱ خرداد ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات