تاریخ پخش فصل دوم سریال Monsters نتفلیکس اعلام شد

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
جفری دامر بازداشت شده در سریال Monster: The Jeffrey Dahmer Story
نتفلیکس تاریخ پخش فصل دوم سریال Monsters با داستان برادرانی که والدین خود را به قتل رساندند در تاریخ ۲۹ شهریور به نتفلیکس برمی‌گردد.
تبلیغات

نتفلیکس بالاخره تاریخ انتشار سریال Monsters: The Lyle and Erik Menendez Story با بازی خاویر باردم را که اولین همکاری او با رایان مورفی است اعلام کرد. سریال هیولاها: داستان لایل و اریک منندز که همچنین فصل دوم سریال Monsters است، دنباله‌ سریال هیولاها: داستان جفری دامر محسوب می‌شود که ایوان پیترز در نقش قاتل سریالی اصلی آن بازی کرد. فصل دوم سریال Monsters با دراماتیزه کردن یک داستان جنایی واقعی دیگر به پرونده برادرانی حقیقی می‌پردازد که به‌خاطر قتل والدین خود محکوم شدند.

این سریال قرار است در روز پنجشنبه، ۲۹ شهریور منتشر شود. فصل دوم هیولاها قصد دارد مخاطبان را به این فکر بیندازد که «هیولاهای واقعی چه کسانی هستند؟» براساس خلاصه توضیحات رسمی، این سریال به پرونده لایل و اریک می‌پردازد که در سال ۱۹۹۶ به‌خاطر قتل خوزه و مری لوئیز (ملقب به کیتی) منندز، والدینشان محکوم شدند. درحالی‌که دادستانی استدلال می‌کرد که آن‌ها به‌دنبال ارث بردن ثروت خانواده‌شان بودند، این برادران ادعا کردند (تا الان که دوران حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط را سپری می‌کنند نیز به‌شدت به ادعای خود پایبند هستند) که اقداماتشان ناشی از ترس حاصل از یک عمر سواستفاده‌های والدینشان بوده است.

خاویر باردم

خاویر باردم در نقش خوزه منندز و کلوئی سویگنی در نقش کیتی منندز بازی می‌کنند. نیکولاس الکساندر چاوز و کوپر کوچ نیز در نقش لایل و اریک، برادرانی که در سال ۱۹۹۶ محکوم شدند، بازی می‌کنند.

سایر بازیگران این سریال شامل نیتن لین، آری گرینور، لسلی گروسمن، دالاس رابرتز، پل آدلشتاین، جیسون باتلر هارنر، انریکه مورسیانو، مایکل گلادیس، درو پاول، چارلی هال، گیل اوزری، جف پری، تسا اوبرجونوآ، تانر استین، لری کلارک، جید پتی‌جان و مارلین فورته می‌شوند.

کارگردانان این سریال ایان برنان، مکس وینکلر، پاریس بارکلی، مایکل آپندال و کارل فرانکلین هستند و مورفی، دیوید مک‌میلان، تاد کوبراک، ایان برنان و رایلی اسمیت نیز نویسندگان آن هستند. خاویر باردم علاوه‌بر بازیگری به‌همراه مورفی، برنان، الکسیس مارتین وودال، اریک کوفتون، اسکات رابرتسون، مک‌میلان، لوئیس شور و فرانکلین جزو تیم تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هم هستند.

دانلود از آپارات

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات