سریال پیش‌درآمد Friday the 13th با سازنده جدید تولید می‌شود

چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
فیلم Friday the 13th
در پی جدایی برایان فولر از تیم سریال Crystal Lacke، شورانر جدید این سریال مشخص و معرفی شده است.
تبلیغات

یک شورانر جدید برای سریال پیش‌درآمد Friday the 13th که توسط استودیو A24 تولید می‌شود، انتخاب شده است. سریال Crystal Lake که به‌عنوان یک پیش‌درآمد برای مجموعه جمعه سیزدهم ساخته می‌شود در سال ۲۰۲۲ توسط A24 برای شبکه پیکاک معرفی شد. ابتدا برایان فولر به‌عنوان شورانر این پروژه انتخاب شده بود اما فولر در ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت ۱۴۰۳) پروژه را ترک کرد. در آن زمان تصور می‌شد که این سریال لغو شده است.

براساس گزارش رسانه ددلاین، این سریال دوباره به مراحل تولید برگشته و برد کیلب کین که پیش از این روی سریال It: Welcome to Derry کار کرده بود، اکنون به‌عنوان شورانر سریال دریاچه کریستال انتخاب شده است. کین در بیانیه‌ای گفت:

«از لحظه‌ای که در سن ۸ سالگی جیسون وورهیز را دیدم که چشم یک نفر را از حدقه‌اش بیرون می‌آورد، می‌دانستم که مسیر خلاقانه‌ام روزی با این مرد نقابدار هم‌راستا می‌شود. هیچ چیز بیشتر از رشد در عصر طلایی فیلم‌های اسلشر کودکی من را شکل نداده و هیچ چیز بهتر از جمعه سیزدهم نمی‌تواند این ژانر را تعریف کند. برای من این فرصت که بتوانم فصلی به این مجموعه نمادین اضافه کنم، به‌خصوص با همکاری شرکای بی‌باکی مانند پیکاک و A24، هیجان‌انگیزترین چیز است.»

فیلم Friday the 13th

جزئیات داستان این سریال در حال حاضر محرمانه نگه داشته شده است. کین به‌همراه ویکتور میلر، مارک توبروف، رابرت ام. بارسامیان و رابرت پی. بارسامیان، تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند. کین علاوه‌بر اینکه به‌عنوان شورانر در سریال It: Welcome to Derry درکنار جیسون فوکس کار کرده، قبلا هم روی سریال‌های تلویزیونی دیگری مانند فرینج، بادبان‌های سیاه، انبار ۴۹، مبارز و بسیاری پروژه دیگر نیز کار کرده است.

تا به حال ۱۲ فیلم سینمایی از مجموعه Friday the 13th ساخته شده که شامل جمعه سیزدهم (۱۹۸۰)، جمعه سیزدهم - قسمت دوم (۱۹۸۱)، جمعه سیزدهم - قسمت سوم (۱۹۸۲)، جمعه سیزدهم - بخش پایانی (۱۹۸۴)، جمعه سیزدهم - شروعی دوباره (۱۹۸۵)، جمعه سیزدهم - قسمت ششم: جیسون زنده است (۱۹۸۶)، جمعه سیزدهم - قسمت هفتم: خون جدید (۱۹۸۸)، جمعه سیزدهم - قسمت هشتم: جیسون منهتن را می‌گیرد (۱۹۸۹)، جیسون به جهنم می‌رود: آخرین جمعه (۱۹۹۳)، جیسون ایکس (۲۰۰۲)، فردی در مقابل جیسون (۲۰۰۳) و جمعه سیزدهم (۲۰۰۹) می‌شوند.

یک سریال تلویزیونی ترسناک به‌نام Friday the 13th: The Series هم در سال ۱۹۸۷ پخش شد اما این سریال هیچ ارتباطی با این مجموعه فیلم‌ها ندارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات