اولین تریلر انیمیشن LEGO Pixar: BrickToons | پیکسار با طعم لگو

پنج‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
لایتینگ مک کوئین در انیمیشن LEGO Pixar BrickToons
پیکسار اولین تریلر انیمیشن LEGO Pixar: BrickToons را منتشر کرد که در پایان تاریخ انتشار این انیمیشن مشخص شده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمیشن سریالی جدیدی از دنیای پیکسار معرفی شد. پیکسار و لگو اولین تریلر انیمیشن LEGO Pixar: BrickToons را منتشر کردند که در این تریلر شاهد نمایش شخصیت‌های محبوب دنیای پیکسار مثل مریدا از انیمیشن Brave، دوری از انیمیشن Finding Nemo، دش از انیمیشن The Incredibles و شخصیت‌های بیشتر هستیم. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن LEGO Pixar: BrickToons در ۵ قسمت تولید شده است که درواقع ۵ انیمیشن کوتاه هستند و هر ۵ قسمت در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۴ شهریور ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش خواهند شد. در ادامه می‌توانید اولین پوستر انیمیشن LEGO Pixar: BrickToons را نیز مشاهده کنید:

2024-8-lego-pixar-bricktoons-first-poster

طبق خلاصه داستانن منتشر شده از انیمیشن LEGO Pixar: BrickToons، این انیمیشن قرار است دوباره ما را همراه‌با شخصیت‌های محبوب ۵ انیمیشن مختلف پیکسار کنند تا ماجراجویی جدید آن‌ها را مشاهده کنیم اطلاعاتی از صداپیشگان این انیمیشن در دسترس نیست، اما ۵ قسمت آن شامل انیمیشن Finding Nemo، انیمیشن The Incredibles، انیمیشن Cars، انیمیشن Brave و انیمیشن Coco می‌شوند.

انیمیشن Inside Out 2 آخرین اثر پیکسار است که مدتی پیش اکران شد و اکنون نسخه با کیفیت آن نیز منتشر شده است. در ادامه انیمیشن Elio در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت و همچنین انیمیشن Hoppers در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۶ (۱۵ اسفند ۱۴۰۴) اکران خواهد شد و سپس شاهد اکران انیمیشن Toy Story 5 در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) خواهیم بود. همچنین انیمیشن بدون نام دیگر پیکسار برای اکران در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۲۷ (۲۸ خرداد ۱۴۰۶) برنامه‌ریزی شده است.

پیکسار همچنین ساخت انیمیشن Incredibles 3 به کارگردانی برد برد را تایید کرده است، اما تاریخ اکران این انیمیشن مشخص نیست. علاوه‌‌‌براین، انیمیشن Win or Lose اولین انیمیشن سریالی پیکسار خواهد بود که در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۶ آذر ۱۴۰۳) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. انیمیشن Dream Productions دیگر انیمیشن سریالی پیکسار است که در سال ۲۰۲۵ می‌توانیم منتظر پخش آن باشیم که اتفاقات آن بین انیمیشن Inside Out و انیمیشن Inside Out 2 جریان خواهد داشت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات