عوامل تولید فصل دوم سریال One Piece توسط نتفلیکس اعلام شدند

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
نگاه لوفی به دور دست‌ها در سریال لایو-اکشن One Piece
نتفلیکس بازیگران جدیدی که به فهرست هنرمندان سریال One Piece اضافه شده‌اند را افشا کرد.
تبلیغات

فصل دوم سریال «وان پیس» دو بازیگر جدید را برای ایفای نقش‌های کلیدی خود اضافه کرده است. نتفلیکس اعلام کرده که کیتی ساگال و مارک هیرلیک برای بازی در نقش دکتر کورها و دکتر هیریلوک انتخاب شده‌اند. دکتر کورها یک پزشک در جزیره درام و رئیس گروه «ایشی ۱۰۰» است. کورها یکی از متحدان کلاه‌حصیری‌ها است. دکتر هیریلوک هم که در گذشته به‌عنوان یک دزد فعالیت می‌کرد، تبدیل به پزشکی در جزیره درام شده است.

ساگال یک بازیگر با سابقه تلویزیونی است که بیشتر به خاطر نقش‌های اصلی‌اش در سریال‌های «متاهل با فرزندان»، «۸ قانون ساده» و «فرزندان هرج‌و‌مرج» شناخته می‌شود. ساگال از آغاز سریال «فیوچراما» در سال ۱۹۹۹ نقش لیلا را هم صداگذاری کرده است. هیرلیک نیز اخیرا به‌عنوان مهمان، نقش لیام رینولدز را در سریال «فرضا بی‌گناه» ایفا کرده است. دیگر فیلم‌های هیرلیک شامل «نبرد جنسیت‌ها»، «ترومبو» و «واعظ» می‌شود.

خلاصه رسمی این سریال که نتفلیکس آن را منتشر کرده است، می‌گوید:«وان پیس داستان دزد دریایی جوانی به نام مانکی دی. لوفی را دنبال می‌کند که با گروه کلاه‌حصیری‌هایش یعنی رورونوا زورو شمشیرزن، نامی نقشه‌کش، اوسوپ (رومرو) داستان‌گو و سانجی آشپز، در دریاها سفر می‌کند. لوفی رویای تبدیل شدن به پادشاه دزدان دریایی و یافتن گنج مرموز دزد دریایی معروف یعنی گلد راجر، به‌نام وان پیس را دارد.»

آغاز سفر دریایی لوفی در سریال One Piece

گروه اصلی پشت صحنه وان پیس شامل ایناکی گودوی در نقش مانکی دی. لوفی، مکنیو در نقش رورونوا زورو، امیلی رود در نقش نامی، جیکوب رومرو در نقش اوسوپ و تاز اسکایلر در نقش سانجی می‌شود.

از جمله نقش‌های مهم اضافه شده به فصل دوم این سریال می‌توان به دانیل لاسکر در نقش آقای ۹، کامروس جانسون در نقش آقای ۵، جازارا جاسلین در نقش خانم ولنتاین، دیوید دستمالچیان در نقش آقای ۳، ورنر کوتسر در نقش دوری، برندان موری در نقش بروگی، کلایو راسل در نقش کروکوس، کالوم کر در نقش اسموکر، جولیا ره‌والد در نقش تاشیگی، راب کولتی در نقش واپول و تای کئوگ در نقش دالتون اشاره کرد.

وان پیس براساس مجموعه مانگای پرفروش ایچیرو اودا ساخته شده است. در سریال نتفلیکس، مت اوونز و جو تراتز مشترکا شو‌رانر و تهیه‌کنندگان اجرایی فصل دوم هستند. دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی شامل خود ایچیرو اودا، استیون مائدا، مارتی آدلشتاین، بکی کلمنتس، کریس سایمز و تتسو فوجیمورا می‌شوند. فصل دوم سریال «وان پیس» هم‌اکنون در حال فیلم‌برداری است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات