گلادیاتور ۲ یکی از بهترین فیلم‌های ریدلی اسکات است

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
مبارزه لوسیوس در فیلم گلادیاتور ۲
ریدلی اسکات در گفت‌وگو با مجله امپایر، از فیلم Gladiator 2 به‌عنوان یکی از بهترین آثارش یاد کرد.
تبلیغات

ریدلی اسکات می‌گوید که فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) بهترین اثری است که تاکنون ساخته است یا حداقل یکی از بهترین آثارش به‌حساب می‌آید. این فیلم‌ساز در گفت‌وگو با مجله امپایر اعلام کرد: «گلادیاتور ۲ بهترین اثری است که تابه‌حال ساخته‌ام. این فیلم در زمره بهترین آثارم قرار می‌گیرد؛ چراکه تولید چندین فیلم خوب دیگر را در کارنامه دارم.» شرکت پارامونت پیکچرز فیلم گلادیاتور ۲ را در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌فرستد.

در خلاصه داستان فیلم اکشن تاریخی حماسی Gladiator 2 می‌خوانیم: «لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس [امپراتور سابق روم] و پسر لوسیلا، بیش از دو دهه پس از وقایع نخستین فیلم گلادیاتور درکنار همسر و فرزندش در قلمرو نومیدیا زندگی می‌کند. او پس از حمله سربازان رومی به‌رهبری ژنرال مارکوس آکاسیوس به بردگی گرفته می‌شود. لوسیوس تصمیم می‌گیرد تا زیر نظر مکرینوس، یکی از مخالفان حکومت کاراکالا و گتا، به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه بپردازد.»

پل مسکال در نقش لوسیوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس، جوزف کوئین در نقش پادشاه گتا، فرد هچینگر در نقش پادشاه کاراکالا، درک جاکوبی در نقش سناتور گراکوس، تیم مک‌اینرنی در نقش ترکس و روری مک‌کین در نقش تگولا، از بازیگران فیلم Gladiator 2 به‌حساب می‌آیند. مایکل پروس، داگلاس ویک، دیوید فرانزونی و ریدلی اسکات به‌عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کنند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات