بازیگران بیشتری به تام کروز در فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو اضافه شدند

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
تام کروز در سال ۲۰۲۳
برادران وارنر به‌تازگی ۶ بازیگر جدید را برای حضور در فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو با بازی تام کروز استخدام کرده است.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدیدی به فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو اضافه شده‌اند. ساندرا هولر با سابقه بازی در فیلم Anatomy of a Fall، جان گودمن با سابقه بازی در فیلم The Big Lebowski، جسی پلمونس با سابقه بازی در فیلم The Power of the Dog، مایکل استولبارگ با سابقه بازی در فیلم A Serious Man و سوفی وایلد با سابقه بازی در فیلم Talk to Me پس از توافق با برادران وارنر و لجندری به این فیلم اضافه شده‌اند.

ریز احمد، ساندرا هولر، جان گودمن، جسی پلمونس، مایکل استولبارگ و سوفی وایلد

همچنین ریز احمد با سابقه بازی در سریال The Night Of در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در این پروژه است. پیش از این حضور تام کروز، بازیگر فیلم‌های Mission: Impossible و تاپ گان در فیلم جدید الخاندرو گونسالس اینیاریتو تایید و اعلام شده بود که به‌عنوان تهیه‌کننده نیز در این فیلم حضور دارد. الخاندرو گونسالس اینیاریتو، کارگردان آثاری چون فیلم Babel، فیلم Biutiful، فیلم Birdman، فیلم The Revenant و فیلم Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم بدون نام را بر عهده دارد.

همچنین سابینا برمن، الکساندر دینلاریس و نیکلاس گیاکوبونه در نوشتن فیلمنامه این فیلم به اینیاریتو کمک کرده‌اند. طبق اطلاعات منتشر شده از داستان فیلم، تمرکز فیلم روی قدرتمندترین مرد جهان است که پیش از اینکه فاجعه‌ای رخ دهد و همه‌چیز را نابود کند، ماموریتی دیوانه‌وار را آغاز می‌کند تا ثابت کند که ناجی بشر است. در حال حاضر اطلاعات بیشتری مثل تاریخ اکران، نام فیلم یا زمان شروع فیلم‌برداری منتشر نشده است.

لبخند الخاندرو گونسالس ایناریتو

الخاندرو گونسالس اینیاریتو پیش از این ۹ بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده و ۴ بار این جایزه را دریافت کرده است. او سه‌بار برای فیلم Birdman برای بهترین فیلم سال، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اورجینال و یک‌بار برای کارگردانی فیلم The Revenant توانسته است جایزه اسکار دریافت کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات