اولتران در سریال ویژن مارول باز خواهد گشت

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
اولتران در فیلم Avengers: Age of Ultron
شخصیت اولتران با صداپیشگی جیمز اسپیدر قرار است در سریال Vision حضور داشته باشد. همچنین احتمال بازگشت شخصیت دیگری هم وجود دارد.
تبلیغات

ماه خرداد امسال مشخص شد که مارول استودیو با استخدام یک سازنده ساخت سریالی براساس ویژن با بازی پل بتانی را از سر گرفته است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت شخصیت شروری در این سریال مشخص شده است. منابع ددلاین تایید کردند که جیمز اسپیدر برای صداپیشگی شخصیت اولتران در سریال Vision باز خواهد گشت. اسپیدر پیش از این صداپیشگی اولتران را در فیلم Avengers: Age Of Ultron به کارگردانی جاس ویدون در سال ۲۰۱۵ انجام داده بود.

تری ماتالاس، سازنده سریال Tweleve Monkeys و نویسنده فصل دوم و شورانر فصل سوم سریال Star Trek: Picard به‌عنوان سازنده و شورانر در سریال ویژن حضور دارد و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید اسپین‌آف سریال WandaVision از سال ۲۰۲۵ آغاز شود. همچنین پل بتانی برای بازی در نقش ویژن در این سریال بدون نام باز خواهد گشت. ساخت سریال Vision در سال ۲۰۲۲ آغاز شد که در ادامه تغییراتی در روند ساخت آن ایجاد شده است.

الیزابت اولسن و پل بتانی در سریال WandaVision

گفته می‌شود که تمرکز این سریال بدون نام روی ویژن است که تلاش می‌کند تا حافظه و بخش انسانی خود را بازیابی کند و درکنار تمرکز روی ویژن، ددلاین شنیده است که احتمال دارد الیزابت اولسن، بازیگر نقش واندا ماکسیموف هم در این سریال بازگردد. باتوجه‌به ارتباطی که بین این دو شخصیت وجود دارد، بازگشت واندا می‌تواند منطقی باشد. شخصیت ویژن در فیلم Avengers: Infinity War توسط تانوس کشته شد، اما در سریال WandaVision شاهد بازگشت او به شکل خیالی بودیم و سپس نسخه سفید آن در پایان سریال معرفی شد.

در ادامه شاهد غیبت این شخصیت در دنیای سینمایی مارول بودیم. گفته می‌شود که سریال Vision قرار است در سال ۲۰۲۶ از دیزنی پلاس پخش شود. در هر حال طرفداران MCU می‌توانند منتظر شروع پخش سریال Agatha All Along باشند که پخش این سریال با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین پخش سریال Daredevil: Born Again از ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد و سریال Ironheart نیز قرار است در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۵ پخش شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات