تاریخ انتشار نسخه با کیفیت فیلم Trap به کارگردانی ام نایت شیامالان اعلام شد

جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
قیافه اخم کرده قاتل در کنسرت در فیلم Trap
برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و فیزیکی فیلم Trap به کارگردانی ام نایت شیامالان را تایید و اعلام کرده است.
تبلیغات

اکران جهانی فیلم تله پس از دریافت نقدهای و متوسط و ضعیف از ماه گذشته آغاز شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت این فیلم مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرد که نسخه دیجیتالی فیلم Trap در تاریخ ۳۰ آگست ۲۰۲۴ (۹ شهریور ۱۴۰۳) منتشر خواهد شد. سپس نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه 4K UHD، بلوری و DVD می‌شود، در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

نسخه خانگی فیلم تله شامل چند ویدیو از پشت صحنه ساخت فیلم، سه صحنه حذف شده و نسخه طولانی‌تر صحنه کنسرت فیلم خواهد بود. فیلم Trap تاکنون بیش از ۶۳.۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۳۶.۵ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۲۷.۳ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود. این فیلم دلهره‌آور روان‌شناختی با بودجه ۳۰ میلیون دلاری تولید شده است.

فیلم Trap

فیلم Trap در مورد یک قاتل زنجیره‌ای به‌نام قصاب است که به دخترش برای حضور در کنسرت یک ستاره پاپ به‌نام لیدی ریون می‌پوندد، اما او خیلی زود متوجه می‌شود که این کنسرت تله‌ای است که پلیس برای دستگیری او گذاشته است. جاش هارتنت، آریل داناهیو، سالکا شامالان، الیسون پیل، هیلی میلز و مارنی مک‌فیل از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم تله حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ام نایت شیامالان با سابقه کارگردانی آثاری چون فیلم Knock at the Cabin، فیلم Glass، فیلم Split، فیلم The Visit، فیلم Old، فیلم The Sixth Sense، فیلم Unbreakable، فیلم Signs، فیلم The Village، فیلم Lady in the Water، فیلم The Happening، فیلم The Last Airbender، فیلم After Earth و ۴ قسمت سریال Servant وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Trap را بر عهده داشته است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات