تصاویر فیلم گلادیاتور ۲؛ نبرد نفس‌گیر پدرو پاسکال

شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آمادگی پدرو پاسکال برای مبارزه با حریفان در فیلم گلادیاتور ۲
مجله امپایر تصاویر جدیدی از Gladiator 2 را منتشر کرد که برخی از کاراکترهای فیلم را به نمایش می‌گذارند.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مجله امپایر تصاویر جدیدی از فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات را منتشر کرده است. تعدادی از این تصاویر تلاش ژنرال مارکوس آکاسیوس با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال برای غلبه بر دشمنان را نشان می‌دهند و تصاویر دیگر نگاهی به لوسیوس با بازی پل مسکال دارند. شرکت پارامونت پیکچرز فیلم گلادیاتور ۲ را در تاریخ ۲ آذر ۱۴۰۳ (۲۲ نوامبر ۲۰۲۴) روی پرده سینما می‌فرستد.

مبارزه نفس‌گیر پدرو پاسکال در فیلم Gladiator 2
پل مسکال مشغول نبرد در فیلم Gladiator 2
شمشیرزنی پدرو پاسکال در فیلم Gladiator 2
تصویر فیلم Gladiator 2 روی جلد مجله امپایر

در خلاصه داستان فیلم اکشن تاریخی حماسی Gladiator 2 می‌خوانیم: «لوسیوس، نوه مارکوس آئورلیوس [امپراتور سابق روم] و پسر لوسیلا، بیش از دو دهه پس از وقایع نخستین فیلم گلادیاتور درکنار همسر و فرزندش در قلمرو نومیدیا زندگی می‌کند. او پس از حمله سربازان رومی به‌رهبری ژنرال مارکوس آکاسیوس به بردگی گرفته می‌شود. لوسیوس تصمیم می‌گیرد تا زیر نظر مکرینوس، یکی از مخالفان حکومت کاراکالا و گتا، به‌عنوان یک گلادیاتور به مبارزه بپردازد.»

پل مسکال در نقش لوسیوس، پدرو پاسکال در نقش مارکوس آکاسیوس، کانی نیلسن در نقش لوسیلا، دنزل واشینگتن در نقش مکرینوس، جوزف کوئین در نقش پادشاه گتا، فرد هچینگر در نقش پادشاه کاراکالا، درک جاکوبی در نقش سناتور گراکوس، تیم مک‌اینرنی در نقش ترکس و روری مک‌کین در نقش تگولا، از بازیگران فیلم Gladiator 2 به‌حساب می‌آیند. ریدلی اسکات سکان هدایت فیلم گلادیاتور ۲ را در دست داشت و دیوید اسکارپا فیلم‌نامه آن را قلم زد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات