تریلر انیمه سریالی ترمیناتور؛ تلاش برای نجات بشریت

یک‌شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
نابودگر در انیمه سریالی Terminator Zero
شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمه سریالی Terminator Zero را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.
تبلیغات

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از انیمه سریالی Terminator Zero (ترمیناتور زیرو) را پخش کرد. این تریلر نگاهی اجمالی به وقایع انیمه نابودگر دارد و تلاش یک سرباز برای نجات بشریت را نشان می‌دهد. استودیو Production IG، سازنده انیمه Ghost in the Shell (شبح درون پوسته) وظیفه تولید انیمه سریالی ترمیناتور را برعهده داشت که در تاریخ ۸ شهریور (۲۹ اوت) از شبکه نتفلیکس تقدیم طرفدارها می‌شود.

در خلاصه داستان انیمه ترمیناتور می‌خوانیم: «در سال ۲۰۲۲ جنگی بین معدود بازماندگان انسانی و ارتش بی‌پایان ماشین‌ها درگرفته است. در سال ۱۹۹۷ هوش مصنوعی موسوم‌به اسکای‌نت به خودآگاهی دست یافت و جنگی علیه بشریت آغاز کرد. در این شرایط سربازی به سال ۱۹۹۷ فرستاده می‌شود تا با محافظت از دانشمندی با نام مالکوم لی سرنوشت بشریت را تغییر دهد. این دانشمند روی هوش مصنوعی جدیدی برای مقابله با حمله قریب‌الوقوع اسکای‌نت کار می‌کند که توسط قاتلی بی‌رحم شکار می‌شود. این حادثه سرنوشت سه فرزند مالکوم را برای همیشه تغییر می‌دهد.»

متسون تاملین شورانر، نویسنده و مدیر تولید اجرایی انیمه سریالی Terminator Zero است. ماساشی کودو سکان هدایت این انیمه را در دست داشت و دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنجر از شرکت اسکای‌دنس به‌عنوان مدیر تولید اجرایی پروژه فعالیت می‌کردند. نتفلیکس در جریان رویداد Geeked Week از همکاری با شرکت Skydance و استودیو ژاپنی Production IG برای تولید انیمه سریالی ترمیناتور خبر داد که دارای هشت قسمت خواهد بود.

تماشای تریلر در یوتیوب

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات