تارانتینو تمایلی به تماشای داستان اسباب بازی ۴ ندارد

دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
چهره نگران وودی در انیمیشن داستان اسباب‌بازی
کوئنتین تارانتینو در اپیزود اخیر پادکست Club Random اعلام کرد که مایل به تماشای چهارمین قسمت انیمیشن Toy Story نیست.
تبلیغات

انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب‌بازی ۴) در سال ۲۰۱۹ روی پرده سینما رفت و بیش از یک میلیارد دلار فروش داشت. این دنباله به اندازه سه قسمت اول مجموعه موفق نبود، اما با استقبال خوبی مواجه شد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کوئنتین تارانتینو تمایلی به تماشای انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۴ ندارد.

تارانتینو در اپیزود اخیر پادکست Club Random گفت که تنها دو سه‌گانه عالی در سینما وجود دارد: فیلم‌های The Man With No Name (مرد بی‌نام) از سرجو لئونه و انیمیشن‌های Toy Story. این فیلم‌ساز سرشناس از تماشای داستان اسباب‌بازی ۴ امتناع می‌کند؛ زیرا اعتقاد دارد که پرونده این مجموعه در قسمت سوم به بهترین شکل بسته شد.

کوئنتین تارانتینو در این‌باره گفت: «یکی از طرفداران بزرگ سه‌گانه داستان اسباب‌بازی هستم. قسمت سوم واقعا تحسین‌برانگیز و یکی از بهترین آثاری است که تابه‌حال تماشا کرده‌ام و اگر دو قسمت قبلی مجموعه را تماشا کرده باشید، [Toy Story 3] تأثیربرانگیز خواهد بود. تقریبا سه سال بعد، قسمت چهارم را تولید کردند که تمایلی به تماشایش ندارم. شما به بهترین نحو ممکن داستان را به پایان رساندید؛ بنابراین اهمیتی نمی‌دهم که قسمت چهارم خوب است یا خیر.»

این در حالی است که شرکت دیزنی پیکچرز تولید پنجمین قسمت داستان اسباب‌بازی را نیز تأیید کرده است. در این قسمت اسباب‌بازی‌ها دربرابر وسایل الکترونیکی قرار می‌گیرند و باید با یک ارتش متشکل از ۵۰ باز لایتیر معیوب مقابله کنند. علاوه‌براین تام هنکس برای صداپیشگی وودی و تیم آلن برای صداپیشگی باز لایتیر بازمی‌گردند. انیمیشن Toy Story 5 به کارگردانی اندرو استنتون در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۴۰۵ (۱۹ ژوئن ۲۰۲۶) روی پرده سینما می‌رود.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات