اولین تصویر از شخصیت تینگ در فیلم The Fantastic Four فاش شد

چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
تینگ در دنیای کمیک مارول
به‌تازگی اولین تصویر از شخصیت تینگ در پشت صحنه فیلم The Fantastic Four: First Steps فاش شده است.
تبلیغات

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Fantastic Four از ماه گذشته آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم جدید چهار شگفت‌انگیز فاش شده است. طبق تصویری که به‌تازگی فاش شده، نگاهی کامل از شخصیت تینگ با بازی ابن ماس-بچراک در فیلم The Fantastic Four: First Steps قابل مشاهده است که در آن شاهد استفاده از لباسی مخصوص هستیم تا به‌جای استفاده از جلوه‌های ویژه، شاهد گریم و لباس این شخصیت باشیم که ظاهری نزدیک به نسخه کمیک تینگ در دنیای مارول دارد.

در مجموع به‌نظر می‌رسد که مارول رویکردی متفاوت برای نسخه MCU شخصیت تینگ دارد که استفاده از یک لباس مخصوص و گریم با ظاهر سنگی به‌جای استفاده از جلوه‌های ویژه گسترده می‌تواند خبر خوبی باشد و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تینگ در پشت صحنه فیلم The Fantastic Four: First Steps

پدرو پاسکال در نقش رید ریچاردز ملقب به آقای شگفت‌انگیز، ونسا کربی در نقش سو استورم ملقب به زن نامرئی، جوزف کوئین در نقش جانی استورم ملقب به هیومن تورچ، ابن ماس-بچراک در نقش بن گریم ملقب به تینگ، رالف اینسون در نقش گالاکتوس، جولیا گارنر در نقش شالا-بال ملقب به سیلور سرفر، پال والتر هاوزر، جان مالکوویچ و ناتاشا لیون از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم The Fantastic Four: First Steps حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

فیلم The Fantastic Four: First Steps در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. مت شکمن، کارگردان سریال WandaVision وظیفه کارگردانی ریبوت فیلم Fantastic Four را براساس فیلمنامه‌ای از جاش فریدمن، نویسنده فیلم Avatar: The Way of Water بر عهده دارد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات