منتظر انیمیشن های بیشتری از بازی Cyberpunk 2077 باشید

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
مطالعه 2 دقیقه
تصویری از Cyberpunk: Edgerunners
سی‌دی پراجکت می‌گوید که آن‌ها برنامه‌های زیادی برای ساخت انیمیشن‌های بیشتر از بازی Cyberpunk 2077 مثل فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners هستند.
تبلیغات

طرفداران بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ همچنان امیدوار هستند تا روزی فصل دوم انیمه سایبرپانک: اج رانرز ساخته شود و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سی‌دی پراجکت برنامه‌های زیادی برای مجموعه محبوب خود دارد. مایکل نواکوفسکی، مدیرعامل سی‌دی پراجکت رد در جریان کنفرانس مالی جدید شرکت گفت که آن‌ها برنامه‌های زیادی برای تولید انیمیشن‌های بیشتر براساس بازی Cyberpunk 2077 دارند و همچنین او امیدوار است تا فصل دوم انیمه Cyberpunk Edgerunners ساخته شود.

پیش از این نواکوفسکی به‌همراه نتفلیکس و Studio Trigger گفته بودند که طرفداران نباید منتظر فصل دوم انیمه سایبرپانک: اج‌رانرز باشند، اما ظاهرا لحن سی‌دی پراجکت حداقل نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده است. نواکوفسکی در این رابطه می‌گوید: «بدون شک ما در حال برنامه‌ریزی برای انجام کارهای بیشتری در دنیای سایبرپانک در بخش انیمیشن هستیم و امیدواریم که بتواند پاسخ مناسبی به نیاز طرفداران باشد. بنابراین تا جایی‌که من اطلاع دارم و می‌توانیم در مورد آن بگویم، انتظار داریم که چیزهای بیشتری در آینده ببینیم.»

فصل اول انیمه Cyberpunk Edgerunners در سپتامبر ۲۰۲۲ از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست با استقبال بینندگان و منتقدان مواجه شود. عملکرد درخشان این انیمه باعث شد تا فروش بازی Cyberpunk 2077 رشد چشمگیری پیدا کند و حتی باعث شد بیش از یک میلیون بازیکن همزمان به تجربه بازی در آن مقطع زمانی بپردازند. در هر حال دنباله بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ نیز در دست ساخت است و پیش از آن احتمالا می‌توانیم منتظر پروژه‌های دیگر در رابطه با این مجموعه باشیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات