بازیگر سابق دنیای سینمایی مارول به فیلم پینگ پنگی تیموتی شالامی پیوست

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
گوئینت پالترو
گوئینت پالترو پس از توافق با A24 به تیموتی شالامی در فیلم Marty Supreme اضافه شده است.
تبلیغات

طبق اخبار منتشر شده، گوئینت پالترو به جمع بازیگران فیلم Marty Supreme پیوسته است. این پروژه توسط شرکت A24 تولید می‌شود و جاش سفدی کارگردانی آن را برعهده دارد. همچنین مدتی پیش تیموتی شالامی به‌عنوان بازیگر نقش اصلی فیلم معرفی شد. در حال حاضر مشخص نیست که گوئینت پالترو برای ایفای نقش چه شخصیتی انتخاب شده است.

این بازیگر قبلا نقش پپر پاتس را در دنیای سینمایی مارول بازی کرده است و از دیگر فیلم‌های او می‌توان به Hook در سال ۱۹۹۱، Seven در سال ۱۹۹۵، Emma در سال ۱۹۹۶، Shakespeare in Love در سال ۱۹۹۸، The Talented Mr Ripley در سال ۱۹۹۹، The Royal Tenenbaums در سال ۲۰۰۱ و Contagion در سال ۲۰۱۱ اشاره کرد.

جزئیات فیلم Marty Supreme تا حد زیادی مخفی نگه داشته شده است. در ابتدا گفته می‌شد که این پروژه با الهام از زندگی یک پینگ‌پنگ‌باز حرفه‌ای به‌نام مارتی ریسمان ساخته می‌شود؛ اما بیانیه مطبوعاتی که خبر از انتخاب پالترو می‌دهد، تایید می‌کند که Marty Supreme یک اثر زندگینامه نیست و بیشتر یک فیلم با داستان خیالی خواهد بود.

جاش سفدی فیلم‌نامه Marty Supreme را با کمک رونالد برونشتاین نوشته است. همچنین او و برونشتاین درکنار الی بوش، آنتونی کاتگاس و شرکت A24 به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت می‌کنند. سفدی به‌خاطر کارگردانی فیلم‌های Good Time در سال ۲۰۱۷ و Uncut Gems در سال ۲۰۱۹ شناخته می‌شود. تاریخ دقیق اکران فیلم Marty Supreme هنوز مشخص نیست.

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات