اولین تصاویر رسمی سریال Daredevil: Born Again و فیلم Thunderbolts منتشر شد

پنج‌شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
اعضای گروه تاندربولتز در کانسپت آرت فیلم Thunderbolts
مارول به‌تازگی اولین تصاویر رسمی از فیلم Thunderbolts، سریال Daredevil: Born Again به‌همراه اولین تصویر از شخصیت رد هالک را منتشر کرده است.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از آثار آینده دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. پس از لیک‌های اخیر از کامیک کان سن دیگو و D23، مارول استودیو بالاخره امروز اولین تصویر رسمی سریال Daredevil: Born Again را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایی کامل از دردویل با بازی چارلی کاکس هستیم که ظاهرا صورت او کمی آسیب دیده است و در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

چارلی کاکس در نقش دردویل در سریال Daredevil: Born Again

پخش فصل اول سریال Daredevil: Born Again از ماه مارس ۲۰۲۵ (اسفند ۱۴۰۳ یا فروردین ۱۴۰۴) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. در ادامه شاهد پخش اولین تصویر رسمی فیلم Thunderbolts هستیم که در آن یلنا بلووا با بازی فلورنس پیو، باکی بارنز با بازی سباستین استن، رد گاردین با بازی دیوید هاربر، US Agent با بازی وایت راسل و گوست با بازی هانا جان کامن در آسانسور قابل مشاهده هستند:

اعضای تاندربولتز در حال خروج از آسانسور در فیلم Thunderbolts

فیلم *Thunderbolts برای اکران در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است. در هر حال تریلر رسمی سریال Daredevil: Born Again یا فیلم Thunderbolts در زمان دیگری منتشر خواهند شد و مارول تنها به انتشار یک تصویر رسمی از این دو اثر بسنده کرده است. همچنین اولین تصویر از نمای رسمی و کامل از شخصیت رد هالک با بازی هریسون فورد در فیلم Captain America: Brave New World هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید این تصویر را نیز مشاهده کنید:

رد هالک با بازی هریسون فورد در فیلم Captain America: Brave New World

فیلم Captain America: Brave New World قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود. مارول این تصاویر را به مناسبت ۸۵ سالگی خود منتشر کرده و همچنین ویدیویی در این رابطه منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این ویدیو جذاب را ازطریق یوتیوب مارول تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب مارول

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات