ویدیو والاس و گرومیت شخصیت جدید این انیمیشن را نشان می‌دهد

جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
مطالعه 1 دقیقه
والاس و گرومیت در گاراژ در انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl
ویدیو جدیدی از انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl منتشر شده است که شخصیت جدید انیمیشن را نشان می‌دهد.
تبلیغات

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو تازه‌ای از انیمیشن جدید والاس و گرومیت منتشر شده است. نتفلیکس به‌تازگی ویدیو جدیدی از انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl را منتشر کرده است که در این ویدیو با شخصیت نوربات آشنا می‌شویم که اختراع جدید والاس است و یک نوم هوشمند است که تهدید جدید این قسمت محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

نیک پارک و مرلین کراسینگهام، خالقان والاس و گرومیت به‌عنوان کارگردان در این انیمیشن استاپ موشن حضور دارند و مارک برتون فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است. داستان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit روی اختراع جدید والاس تمرکز دارد که یک نوم هوشمند را اختراع می‌کند که ظاهرا توانایی تکامل دارد و ممکن است باعث نابودی زندگی آرام والاس و گرومیت شود.

انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود. بن وایتهد، پیتر کی، لورن پتل، ریس شیراسمیت، دایان مورگان، آجوآ آندو، لنی هنری و ماز خان از جمله صداپیشگان قسمت جدید انیمیشن Wallace and Gromit هستند. استودیو انیمیشن‌سازی آردمن که پیش از این با نتفلیکس برای ساخت انیمیشن Chicken Run: Dawn of the Nugget و انیمیشن کوتاه Robin Robin همکاری کرده بود برای ساخت انیمیشن Wallace and Gromit: Vengeance Most Fowl بازگشته است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات