سریال Dead Boy Detectives نتفلیکس و دی سی پس از یک فصل لغو شد

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
پوستر سریال Dead Boy Detectives
شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Dead Boy Detectives برای فصل دوم تمدید نمی‌شود و پس از یک فصل لغو شده است.
تبلیغات

سریال کارآگاهان پسر مرده پس از اینکه از مکس به نتفلیکس نقل مکان کرد، بالاخره در فروردین امسال پخش شد، اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال قرار نیست برای فصل جدید بازگردد. نتفلیکس تصمیم گرفته است تا سریال Dead Boy Detectives را برای فصل دوم تمدید نکند و بدین ترتیب این سریال تنها پس از یک فصل لغو شده است. در هر حال نتفلیکس اطلاعاتی از دلیل اینکه چرا سریال را لغو کرده است، منتشر نکرد.

سریال کارآگاهان پسر مرده توسط بخش تلویزیونی برادران وارنر و برلانتی پروداکشنز ساخته شده است و با نقدهای مثبت منتقدان مواجه شد و همچنین ۹.۶ میلیون‌بار توسط بینندگان نتفلیکس تماشا شده است. این سریال طی سه هفته در جمع ۱۰ برنامه پر بیننده انگلیسی زبان نتفلیکس قرار داشت. جیدن روری، جرج رکسترو، کاسیوس نلسون، بریانا کوکو، روت کانل، یویو کیتامورا و جن لیون از جمله بازیگران سریال Dead Boy Detectives هستند. مجموعه Dead Boy Detectives توسط نیل گیمن خلق شد و برای اولین‌بار شاهد حضور آن در کمیک‌های The Sandman بودیم.

در ادامه این شخصیت‌ها در کمیک‌های دیگری مثل کمیک The Books of Magic، کمیک Children's Crusade، کمیک Doom Patrol و غیره نیز حضور داشته‌‌اند. در دنیای کمیک، چارلز رولند و ادوین پین دو پسر بچه مدرسه‌ای بودند که تصمیم گرفتند تا وارد دنیای پس از مرگ نشوند و در زمین باقی بمانند تا در مورد جنایات ماوراء طبیعی تحقیق و آن را حل کنند. استیو یوکی، سازنده سریال The Flight Attendant به‌همراه بث شوارتز وظیفه ساخت سریال Dead Boy Detectives را بر عهده داشتند.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات