اولن تریلر فیلم سفید برفی بیش از یک میلیون بار دیسلایک خورده است

یک‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پوستر فیلم Snow white
اولین تریلر فیلم Snow White توسط کاربران یوتیوب بیش از یک میلیون بار دیسلایک شده است تا بازخورد منفی فیلم لایو اکشن جدید دیزنی ادامه داشته باشد.
تبلیغات

اولین تریلر فیلم لایو اکشن سفید برفی ماه گذشته منتشر و با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، واکنش‌های منفی جدیدترین فیلم لایو اکشن دیزنی ادامه دارد. براساس اطلاعات ثبت شده در صفحه یوتیوب اولین تریلر فیلم سفید برفی در کانال دیزنی، تعداد دیسلایک‌های فیلم Snow White از مرز ۱ میلیون دیسلایک رسما عبور کرده و تا زمان نگارش خبر این تعداد به بیش از ۱.۰۷۰ میلیون دیسلایک رسیده است.

این بازخورد منفی تا حدی به انتخاب بازیگران فیلم به‌خصوص بازیگر سفید برفی و محتوای فیلم مرتبط می‌شود. همچنین گروهی از جلوه‌های ویژه ضعیف فیلم به‌خصوص جلوه‌های ویژه دورف‌ها یا همان هفت کوتوله به‌شدت انتقاد کرده‌اند. در هر حال به‌نظر نمی‌رسد که والت دیزنی برنامه‌ای برای تأخیر احتمالی فیلم داشته باشد و باید دید فیلم سفید برفی که با بودجه‌ای بیش از ۲۰۹ میلوین دلار تولید شده است، می‌تواند در گیشه عملکرد قابل قبولی داشته باشد یا اینکه محکوم به شکست است.

ریچل زگلر در نقش سفید برفی، گل گدوت در نقش ملکه شیطانی، اندرو برنپ در نقش جاناتان، آنسو کابیا در نقش شکارچی، مارتین کلبا در نقش گرامپی، دوجونا گیفت در نقش ماپل و کالین مایکل کارمایکل در یک نقش نامشخص از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Snow White حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مارک وب، کارگردان آثاری چون فیلم 500Days of Summer، دوگانه فیلم The Amazing Spider-Man، فیلم Gifted و فیلم The Only Living Boy in New York وظیفه کارگردانی فیلم سفید برفی را براساس فیلمنامه‌ای از گرتا گرویگ و ارین کرسیدا ویلسون بر عهده داشته است.

فیلم Snow White برای اکران ۲۱ مارس ۲۰۲۵ (۱ فروردین ۱۴۰۴)‌ برنامه‌ریزی شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات