پوستر جدید سریال Agatha All Along | شروع انتقام جادوگر مارول

دوشنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
آگاتا هارکنس در حال استفاده از قدرتش در سریال Agatha All Along
مارول استودیو پوستر جدیدی از سریال Agatha All Along را منتشر کرده است که در آن شاهد شخصیت‌های اصلی سریال هستیم.
تبلیغات

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از سریال آگاتا همه جانبه منتشر شده است. مارول استودیو به مناسبت شروع ماه سپتامبر پوستر تازه‌ای از سریال Agatha All Along را به اشتراک گذاشته است که در آن شاهد نقش بستن شخصیت‌های اصلی سریال هستیم. در این پوستر شاهد شعاری هستیم که در آن خبر از انتقام یک جادوگر که آگاتا هارکنس باشد می‌دهد و او در این سریال تلاش می‌کند تا قدرت‌های خود را به‌همراه دوستان قدیمی خود بازیابی کند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر جدید سریال Agatha All Along

کاترین هاندر نقش آگاتا هارکنس، اما کالفیلد، دبرا جو روپ، جو لاک، دیوید پیتون، دیوید لنگل، آسف علی، اموس گلیک، برایان برایتمن، کیت فوربس، آبری پلازا، جو لاک، پتی لوپن، علی آن، ماریا دیزیا، ساشر زاماتا، مایلز گوتیرز رایلی و اوکوی اوکپوکواسیلی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Agatha All Along حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جک شافر،سازنده سریال وانداویژنبه‌عنوان رهبر تیم نویسندگان، کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Agatha All Along نقش داشته است. گانجا مونتیرو و ریچل گلدبرگ دیگر کارگردان‌های این سریال هستند.

پخش سریال Agatha All Along با انتشار همزمان دو قسمت اول از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. این سریال کمدی تاریک در ۹ قسمت تولید شده است.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات