جاش برولین احتمالا نقش هال جردن را در سریال گرین لنترن بازی می‌کند

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
جاش برولین در نقش گرنی در فیلم Dune Part 2
گفته می‌شود که جاش برولین، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار پیشنهادی برای بازی در نقش هال جوردن در سریال Lanterns دریافت کرده است.
تبلیغات

مدتی پیش بود که عوامل ساخت سریال گرین لنترن معرفی شدند و اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است اولین بازیگر این سریال مشخص شده باشد. رسانه Nexus Point News گزارش دد که برولین قراردادی برای بازی در نقش هال جردن در سریال Lanterns از شبکه HBO دریافت کرده است. در ادامه The InSneider هم این خبر را تایید کرد، اما هنوز مشخص نیست که برولین بازی در این نقش را پذیرفته یا رد کرده است.

این خبر به معنای حضور قطعی برولین در سریال Lanterns نیست، اما او پیش از این در فیلم Jonah Hex که اقتباسی از کمیک‌های دی سی بود و شکست تجاری خورد، بازی کرده بود. دیمن لیندلوف، سازنده آثاری چون سریال The Leftovers، سریال Lost و سریال Watchmen یکی از سازندگان و تهیه‌کنندگان اصلی سریال Lanterns خواهد بود. سریال لنترنز براساس کمیک‌های گرین لنترن در دست ساخت است و کریس موندی، تهیه‌کننده و نویسنده سریال Ozark به‌عنوان شورانر، تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده در سریال Green Lantern نقش خواهد داشت.

green lantern

تام کینگ، نویسنده دنیای کمیک دی سی هم به‌عنوان یکی از اعضای تیم خلاق در سریال Lanterns نقش دارد. سریال Lanterns یکی از چندین سریال در دست ساخت دی‌سی استودیو است و گان پیش از این تایید کرده بود که تمرکز سریال لنترن‌ها قرار است روی هال جردن و جان استوارت از نیروهای Green Lantern Corps باشد و دیگر اعضای این گروه را نیز قرار است در طول اتفاقات سریال مشاهده کنیم.

گان پیش از این گفته بود که اتفاقات سریال Lanterns بیشتر قرار است روی زمین جریان داشته باشد و در مورد داستان این سریال گفته که تقریبا شبیه به داستان و اتفاقات سریال True Detective با اعضای گرین لنترن است. اتفاقات سریال Lanterns حول محور راز تاریکی جریان دارد که این دو شخصیت قرار است در نظارت خود در زمین آن را کشف کنند و به حل این راز تاریک و احتمالا خطرناک بپردازند.

علاوه‌بر بازی در نقش تانوس در فیلم Avengers: Infinity War و فیلم Avengers: Endgame، جاش برولین سابقه حضور در آثار دیگری چون فیلم The Goonies، فیلم Mimic، فیلم No Country for Old Men، فیلم American Gangster، فیلم Milk، فیلم True Grit، فیلم Men in Black 3، فیلم Oldboy، فیلم Inherent Vice، فیلم Sicario، فیلم Hail, Caesar، فیلم Only the Brave، فیلم Deadpool 2، فیلم Sicario: Day of the Soldado و اخیرا سریال Outer Range، فیلم Dune و فیلم Dune Part 2 را در کارنامه خود دارد.

برولین اخیرا در فیلم Brothers بازی کرده است و او قرار است در فیلم Weapons نیز جلوی دوربین برود. همچنین برولین یک‌بار و برای بازی در فیلم Milk نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. برولین اخیرا در فیلم Wake Up Dead Man: A Knives Out Mystery جلوی دوربین رفته است که فیلم Knives Out 3 در سال ۲۰۲۵ از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات