تریلر جدید فیلم Smile 2 شروع لبخندهای مرگبار نائومی اسکات را نشان می‌دهد

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
نائومی اسکات در فیلم Smile 2
تریلر جدید فیلم Smile 2 لبخندهای ترسناک و مرگبار قسمت اول را دوباره به تصویر می‌کشد.
تبلیغات

شرکت پارامونت پیکچرز تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Smile 2 را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این دنباله با بازی نائومی اسکات در تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۲۷ مهر ۱۴۰۳) روانه سینماها خواهد شد. در خلاصه داستان این فیلم ترسناک آمده است:

«اسکای رایلی (نائومی اسکات) که در آستانه آغاز یک تور جهانی جدید است، شروع به تجربه رویدادهای بسیار وحشتناک و غیرقابل توضیحی می‌کند. تحت تاثیر وحشت‌های فزاینده و فشارهای شهرت، اسکای مجبور می‌شود با گذشته تاریک خود روبه‌رو شود و دوباره کنترل زندگی خود را به‌دست بگیرد.»

تماشای تریلر از یوتیوب

Smile 2 همانند نسخه اول توسط پارکر فین نوشته و کارگردانی شده است. لوکاس گیج، دیلان گلولا، رزماری دویت، رائول کاستیلو و مایلز گوتیرز-ریلی در این فیلم به نائومی اسکات می‌پیوندند. پارکر فین، مارتی بوئن، ویک گادفری، ایزاک کلاوسنر و رابرت سالرنو نیز تهیه‌کنندگی فیلم را بر عهده دارند.

قسمت اول فیلم Smile توسط پارکر فین و براساس فیلم کوتاه Laura Hasn’t Slept نوشته و کارگردانی شده است. قسمت اول از بازیگرانی همچون سوسی بیکن، جسی تی آشر، کایل گالنر، کیتلین استاسی، کال پن و راب مورگان بهره می‌برد و علاوه‌بر نقدهای مثبتی که دریافت کرد، با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در گیشه نیز بسیار موفق ظاهر شد.

اولین پوستر فیلم Smile 2 با بازی نائومی اسکات

لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر در آینده با زومجی همراه باشید.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات