اولین تیزر سریال Alien | وحشت زنومورف ها به زمین نزدیک می‌شود

سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
زنومورف در سریال Alien: Earth نزدیک زمین می‌شود
شبکه FX و هولو اولین تیزر سریال Alien: Earth را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد نمایش نزدیک تهدید فیلم‌های بیگانه به زمین هستیم.
تبلیغات

عملکرد درخشان فیلم Alien: Romulus در گیشه جهانی ادامه دارد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر رسمی سریال Alien منتشر شده است. شبکه FX و هولو اولین تیزر سریال Alien: Earth را منتشر کردند که در آن درواقع نگاه کوتاهی به یک زنومورف داریم که برخلاف انتظار بسیار نزدیک به زمین است و به‌نظر می‌رسد که زنومورف‌ها بسیار نزدیک‌تر از چیزی هستند که پیش از این ما تصور می‌کردیم. این تیزر پیش از این همراه با فیلم Alien: Romulus در سالن‌های سینما پخش می‌شد و در ادامه می‌توانید این تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات سریال بیگانه: زمین قرار است تقریبا ۳۰ سال پیش از حوادث فیلم Alien به کارگردانی ریدلی اسکات که در سال ۱۹۷۹ اکران شد، رخ دهد و پیش از این هم مشخص شده بود اتفاقات سریال روی زمین جریان خواهد داشت. تمرکز سریال قرار است روی گروهی از سربازان باشد که ماموریتی اکتشافی و سرنوشت‌ساز را باید در یک سفینه فضایی سقوط کرده انجام دهند که می‌تواند آن‌ها را با بزرگ‌ترین تهدید سیاره مواجه کند.

تیموتی اولفینت، الکس لاوتر، سیدنی چندلر، کیت یانگ، ساموئل بلنکین، اسی دیویس، آدراش گوراو، دیوید ریسدال، بابو سیسی، ارانا جیمز، لیلی نیومارک، اید ادموندسون، جاناتان آجای، دیم کمیل، مو بار-ال و ساندرا یی سنسیندیور از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Alien: Earth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فیلم Prometheus و فیلم Alien Covenant تاثیری روی سریال نخواهند گذاشت. نوآ هاولی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Alien: Earth را بر عهده داشته است.

انتظار می‌رود سریال بیگانه: زمین در سال ۲۰۲۵ ازطریق برنامه FX on Hulu از شبکه هولو پخش شود. همچنین هاولی اخیرا از احتمال ساخت فصل ششم سریال فارگو خبر داده است. همچنین فیلم Alien: Romulus به کارگردانی فده آلوارز تاکنون بیش از ۲۸۵.۳ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۹۰.۶ میلیون دلار در گیشه آمریکای شمالی و ۱۹۴.۷ میلیون دلار در گیشه بین‌المللی می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات